  • 1. Data: 2010-03-14 18:15:27
    Temat: Zamiast kwiatkow i widoczkow...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ciekawa zabawa poklatkowa:
    http://vimeo.com/993998

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 2. Data: 2010-03-14 21:26:06
    Temat: Re: Zamiast kwiatkow i widoczkow...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Ciekawa zabawa poklatkowa:
    > http://vimeo.com/993998

    fajne... przykuwające uwagę lepiej niż film sensacyjny :)

  • 3. Data: 2010-03-14 21:31:26
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-14 22:26, Marek Dyjor pisze:

    > fajne... przykuwające uwagę lepiej niż film sensacyjny :)

    I co ciekawe nie potrzeba do tego pełnej klatki i zestawu L-ek ;).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 4. Data: 2010-03-15 06:06:46
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 14 of Mar 2010 22:31, cichybartko wrote:

    > I co ciekawe nie potrzeba do tego pełnej klatki i zestawu L-ek ;).

    Julian Antoniszczak nie potrzebawał żadnego obiektyw ani kamery.
    Ba, nawet fotografowanego obiektu!

    --
    nb

  • 5. Data: 2010-03-15 09:16:10
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    a idz przestraszyles mi dziecko :)
    Myslalem, ze fajna bajeczka ale jak gdzies po drodze zaczely wychodzic
    z glowy jaies potwory dziecko zaslonilo oczy i kazalo mi wylaczyc :)

    Tak BTW jak to bylo robione? 100% komp czy jednak ktos bazgral
    po scianach ? Bo ta druga opcja mi sie nie podoba. Zachwile pojawi
    sie stado palantow ktorzy beda maziac co popadnie.

    Roger

  • 6. Data: 2010-03-15 12:03:59
    Od: Ziemo <n...@e...com>

    Roger from Cracow pisze:

    > Tak BTW jak to bylo robione? 100% komp czy jednak ktos bazgral
    > po scianach ? Bo ta druga opcja mi sie nie podoba. Zachwile pojawi
    > sie stado palantow ktorzy beda maziac co popadnie.

    Jak najbardziej maziane, autor BLU to dosyć znany maziarz ścienny.

    --
    Ziemo

  • 7. Data: 2010-03-15 13:53:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > a idz przestraszyles mi dziecko :)
    > Myslalem, ze fajna bajeczka ale jak gdzies po drodze zaczely wychodzic z
    > glowy jaies potwory dziecko zaslonilo oczy i kazalo mi wylaczyc :)

    Znaczy - dziecko zdrowe. Nie wypędzi tatusia do domu starców :)

    > Tak BTW jak to bylo robione? 100% komp czy jednak ktos bazgral
    > po scianach ? Bo ta druga opcja mi sie nie podoba. Zachwile pojawi
    > sie stado palantow ktorzy beda maziac co popadnie.

    E, stado palantów zakończy na pierwszej klatce.
    Oni tam niby mazali, ale poprzednie klatki zamalowywali na biało. W
    sumie to są pożyteczni.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak wyjaśnić słowo ''deficyt''? - więc wyobraźmy sobie słowo
    ''zaufanie''.../

  • 8. Data: 2010-03-15 14:42:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Znaczy - dziecko zdrowe. Nie wypędzi tatusia do domu starców :)

    jakie zdrowe jakieś dziwne...

    mój uwielbia oglądac potwory :)

  • 9. Data: 2010-03-15 17:15:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > jakie zdrowe jakieś dziwne...
    >
    > mój uwielbia oglądac potwory :)

    Rezerwuj jakiś fajny dom spokojnej jesieni :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /sukces w życiu? - znaleźć stałą przyjemność, do której jest z czego
    dopłacać/

  • 10. Data: 2010-03-15 18:18:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Rezerwuj jakiś fajny dom spokojnej jesieni :)

    Jeszcze bardziej lubi lokomotywy :)