  • 1. Data: 2011-09-04 05:45:14
    Temat: Zaproszenie na niezwykły wernisaż
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    W irytujący, zmanierowany sposób (prawie jak zawsze)
    teksty swe starannie piszę i obrazki pienkne pokazuję.
    A wszystko dlatego, iż myślę że właśnie odkryłem Amerykę,
    spotkałem niezwykłego człowieka
    czy natrafiłem na fascynującą myśl.

    I wtedy rad bym podzielić się tym co mam najlepszego,
    niekiedy wiedząc, że będę tego zaproszenia gorzko żałować :D
    - Chociaż nie zawsze tak być musi!

    K o m p l e k s o w o swe poglądy wyrażać proszę
    oraz n i e z w y k l e delikatnie gdyż
    - jak to się zdarza Wielkim Artystom -
    jestem człowiekiem nad wyraz wrażliwym.

    Jakby co to przecież wiem:
    anim to fotografik anim to literat :-)
    - Ot pogadać do lustra lubię... .

    Nie może być inaczej skoro jestem przekonany,
    że dobrze czynię gdy w imię jasności przekazu
    nawet słabe zdjęcie do reportażu utykam.

    Oczywiście tylko po to aby mocniej pokazać,
    ze następna fotografia obiektywu Leonarda
    Da Vinci godna jest!

    Wiedząc o tym doskonale
    uprzejmie pozdrawiam

    Obserwator Toruński