  • 1. Data: 2009-11-22 11:30:45
    Temat: Zarzadanie uslugami w Orange
    Od: "Marvin" <n...@n...com>

    Witam

    Posiadam kilka numerow (abo dla firm), czy ktos sie orientuje czy mozna
    zrobic tak zeby ustawic jeden numer jako glowny na ktory przychodza wszelkie
    kody autoryzacyjne. Chodzi o to ze kiedy chce wlaczyc jakas usluge przez
    orange online, na innym numerze to kod potwierdzajacy sesji i tak przychodzi
    na tamten numer (a ma go np. pracownik ktory jest gdzies w terenie) i to
    jest bez sensu.
    Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj
    numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-22 12:23:58
    Temat: Re: Zarzadanie uslugami w Orange
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marvin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj
    > numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

    No coz, jesli umowy Ci sie pokonczyly, to po prostu przenies numery do Ery
    Lub Play - tam na pewno "dasie".
    Jesli tych numerow jest wiecej, to po wystapieniu o przeniesienie moze si
    eokazac, ze "dasie" takze i w Orange :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-11-22 12:50:55
    Od: "Marvin" <n...@n...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > Lub Play - tam na pewno "dasie".
    > Jesli tych numerow jest wiecej, to po wystapieniu o przeniesienie moze si

    Jesli juz mialbym sie przenosic to raczej do Plusa, jakos od Ery zawsze
    stroniłem ale ogolnie Orange mi odpowiada, praktycznie od zadnego innego opa
    nie da sie dodzwonic na tepsiane 0800 i wiekszych problemow technicznych z
    nimi tez nigdy nie mialem.
    Ciekaw jestem jak to rozwiazuje rozwiazuja inni (wieksi) klienci, wiem ze w
    Erze da sie nawet podac liste numerow na jakie jest dozwolone dzwonienie z
    danego SIMa.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-22 12:53:04
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    Marvin pisze:

> [...]
    > Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj
    > numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

    Też kiedyś z tym walczyłem, ale skoro się nie da to teraz z każdą
    pierdółą dzwonie do BOK i proszę o zmianę, nie chciało się im udostępnić
    możliwości samodzielnej zmiany to niech popracują.
    A swoją drogą nawiązując do postu SSD nie jest to powód żebym szukał
    innego operatora, zmiany na koncie robie co kilka miesięcy a czasem
    rzadziej.

  • 5. Data: 2009-11-22 17:11:33
    Od: joker77 <t...@p...com>

    Tak można tak ustawić aby wszystkie kody przychodziły na jeden nr
    telefonu.

  • 6. Data: 2009-11-22 17:28:06
    Od: "Marvin" <n...@n...com>

    "joker77" <t...@p...com> wrote in message
    c.googlegroups.com...
    Tak można tak ustawić aby wszystkie kody przychodziły na jeden nr
    telefonu.

    Tylko jak ??

  • 7. Data: 2009-11-22 17:29:00
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Marvin pisze:
> [...]
    > Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj
    > numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

    Jak jeszcze miałem numery w Orange to logowałem się ze swojego numeru i
    była opcja zmiany numeru na inny z konta po wpisaniu kodu abonenckiego i
    wówczas można było robić co się chciało.
    Orange mi podpadło i wyniosłem się z prawie wszystkimi numerami do
    Plus'a, a dokładnie do simplusa i tutaj nawet w prepaidzie można
    zarządzać innymi numerami prepaidowymi (w tym obcymi) po wcześniejszej
    konfiguracji usługi.
    Teraz z żony firmowego (zarejestrowanego) numeru w sim+ wszystkimi
    swoimi (zarejestrowanymi na mnie) pozostałymi numerami w sim+ zarządzam.

    Co do połączenia z BOK dla firm (*600) to pamiętajcie, że na numerach
    aktywowanych i przedłużonych od początku października połączenie z BOK
    jest już płatne około 2zł.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 8. Data: 2009-11-22 18:49:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Florian Marzejewski
    > bezpieczenstwo-osobiste.com
    > Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń

    Niedziela, a ten pracuje!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-11-22 19:20:11
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    SDD pisze:

    > Niedziela, a ten pracuje!

    Widzisz.
    Wszędzie pracę i interes wietrzysz.
    Jak sobie przejrzysz w archiwum moje wypowiedzi to zauważysz, że pomagam
    i to bezinteresownie, a że sygnaturka taka, a nie inna to już inna sprawa.
    Jakbyś nie zauważył to podpowiem też, że w tej wypowiedzi odpowiadałem
    zarówno w temacie Orange jak i Plus'a

  • 10. Data: 2009-11-22 20:07:52
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Infolinka twierdzi ze sie nie da, w panelu ustawilem powiadomienia na moj
    > numer ale to nic nie daje, moze komus sie udało ?

    W erze zarządzam numerem mojej mamy. Na jej numer przychodzi powiadomienie o
    zmianie
    ustawień.