  • 1. Data: 2021-11-23 19:55:57
    Temat: Zderzenie czołowe którego nie rozumiem
    Od: robot <r...@o...pl>

    Jak było to sory.

    https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=62

  • 2. Data: 2021-11-23 20:23:20
    Temat: Re: Zderzenie czołowe którego nie rozumiem
    Od: Arkady <a...@a...w.stopce>

    W dniu 23.11.2021 o 19:55, robot pisze:
    > Jak było to sory.
    >
    > https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=62

    Wygląda na to, że osobówka leciała pod prąd.

    AS

  • 3. Data: 2021-11-23 22:47:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 23.11.2021 o 19:55, robot pisze:
    > Jak było to sory.
    >
    > https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=62

    Strzelam że gościu w furgonetce nie wyłapał że tir zjechał z powodu auta jadącego pod
    prąd
    i obserwował tira oraz wyprzedzany pojazd (nagrywającego) olewając to co z przodu,
    patrząc
    czy się wszyscy koło siebie zmieszczą.

    Dla mnie bardziej zaskakujący jest poprzedni urywek kiedy ktoś ostro dodaje gazu
    prosto w
    tył ciężarówki.

  • 4. Data: 2021-11-24 00:52:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:619d393e$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    user robot pisze tak:

    > Jak było to sory.
    >
    > https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=62

    kretyn wszechczasów
    https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=410

    --
    Piter

  • 5. Data: 2021-11-24 01:07:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user robot pisze tak:

    > Jak było to sory.
    >
    > https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=62

    kretyn wszechczasów
    https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=410

    mistrz :)

    https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=697

    ale ludzie to matoły

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 6. Data: 2021-11-24 10:14:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/11/2021 18:55, robot wrote:
    > Jak było to sory.
    >
    > https://youtu.be/Dx0G65Hdhps?t=62

    Mnie zawsze zastanawialo jak mozna jechac pod prad dwupasmowka i sie nie
    zorientowac. Pomijajac oczywiscie choroby psychiczne.

  • 7. Data: 2021-11-24 10:45:26
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 24.11.2021 o 10:14, K pisze:
    > Mnie zawsze zastanawialo jak mozna jechac pod prad dwupasmowka i sie nie
    > zorientowac. Pomijajac oczywiscie choroby psychiczne.

    Mi się wydaje że oni wiedzą, ale nie mają na tyle wyobraźni żeby ogarnąć skalę
    problemu.
    Dlatego też praktycznie na każdym takim filmie lecą swoją prawą czyli na najszybszym
    pasie.

  • 8. Data: 2021-11-24 12:10:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-24 o 10:14, K pisze:

    > Mnie zawsze zastanawialo jak mozna jechac pod prad dwupasmowka i sie nie
    > zorientowac. Pomijajac oczywiscie choroby psychiczne.

    Przypadki które widziałem:
    Remont na dwupasmówce, w jednym miejscu funkcjonowało jako
    normalna droga dwukierunkowa i jakaś zamyślona kobieta nie wróciła
    jak wszyscy na właściwy pas tylko pojechała dalej tym samym.
    Już pod prąd. Na najbliższym skrzyżowaniu z braku czerwonego
    i własnego rozumu przywaliła w bok jakiegoś drogiego auta.
    Tłumaczenie - "Nie miałam czerwonego światła".
    Skrzyżowanie dwupasmówek z czymś na środku co wyglądało jak rondo
    ale nim nie było. Turyści ze wschodu mieli skręcić w lewo i
    skręcili, ale przed wysepką wjeżdżając pod prąd.
    Ktoś się zorientował i ciekawie było patrzeć jak próbują wycofać.

    I podobno jeden z częstszych powodów, nie stosowanie się do
    znaku nakazującego jazdę w prawo przy wjeżdżaniu na jednokierunkową.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2021-11-24 12:21:13
    Od: yabba <...@...pl>

    > Mnie zawsze zastanawialo jak mozna jechac pod prad dwupasmowka i sie nie
    > zorientowac. Pomijajac oczywiscie choroby psychiczne.

    Nie ma po czym się zorientować. Wystarczy niezauważyć jednego zakazu
    wjazdu i potem nie widzisz już żadnych znaków.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2021-11-24 13:02:19
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/11/2021 11:21, yabba wrote:

    > Nie ma po czym się zorientować. Wystarczy niezauważyć jednego zakazu
    > wjazdu i potem nie widzisz już żadnych znaków.

    Widzisz znaki zwrocone w przeciwna strone, widzisz znaki poziome na
    pasie zjazdowym zwrocone w przeciwna strone, ktos o IQ wiekszym niz
    drewniany klocek by pomyslal szczegolnie, ze jedzie po zlej stronie
    majac za barierkami/pasem zieleni ruch w tym samym kierunku i mrugajacyh
    swiatlami i trabiacych z przeciwka. Nawet jesli ktos sie faktycznie
    pomylil i wjechal pod prad to nie tnie dalej tylko albo sie zatrzymuje
    albo probuje w miare bezpiecznie zawrocic. Na tym filmiku to albo jakas
    kompletna ameba albo ktos chcial albo popelnil samobojstwo.