  • 21. Data: 2021-11-26 14:34:08
    Temat: Re: Zderzenie czołowe którego nie rozumiem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 17:51:17 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:nvsped22k5yc.dz3bm6flahbh.dlg@40tude.net>

    > wszyscy spali
    >
    > nikt nie błyskał światłami

    a tego bym nie byl pewny.
    Ten z busa jakby blyskal, to pewnie by tez hamowal, a tego nie widac.

    tirman z przodu chyba widzial, zahamowal, zjechal ... to moze i
    blyskal.

    > mały nie odbił w swoje lewo
    > bus chyba oglądał wyprzedzanego

    Patrzyl, co mu tak blyska w lusterko ? :-)

    > diabeł-stróż czuwał nad nimi.

    J.

  • 22. Data: 2021-11-29 16:35:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/11/2021 15:04, J.F wrote:

    > Widzisz jakies szare tablice, na ktore nie zwracasz uwagi.
    > Szczegolnie, jak ciemno.

    > https://goo.gl/maps/qkXE8od7fnKYUBWs6
    >
    > Niewiele tych znakow.
    no litosci, dwa czerwone zakazy i ustap pierwszenstwa odwrocone. Tego
    sie nie da zrobic nawet po pijaku ;)

    > https://goo.gl/maps/Mn19zaoRDfgDKbH29
    >
    > 4 jedznie, 3 barierki ...

    https://www.google.com/maps/@50.2553054,18.9547237,3
    a,75y,268.34h,89.66t/data=!3m6!1e1!3m4!1sKhEi2SMC2jH
    Pnu5qAM77CQ!2e0!7i13312!8i6656

    no nie wiem, widzac cos takiego mocno bym sie zastanawial czy jestem na
    dobrej nitce.

    > A to owszem, ale moze ich zabraklo, moze przed policja ostrzegaja,
    > moze chamy ..
    >
    > Jeszcze moze troche by mnie zdziwilo, ze wjezdzam na austostrade od
    > lewego pasa ... ale bo to malo dziwnych węzłów.
    > Skoro mnie nie zdziwily swiatla, to taki drobiazg mnie zdziwi?
    >
    > Ale ale - jednego kierowce mamy omowionego.
    > A ten w busie spal, ze nie widzial co sie dzieje?
    >
    > A filmujacy nie widzial, ze bedzie zderzenie i warto zahamowac?

    Mogli byc zwyczajnie w szoku, ten w busie pewnie do konca nie wierzyl w
    to co widzi albo sadzil ze ta osobka moze odbije. Nie wiem, ogolnie sam
    nie wiem co bym zrobil w takiej sytuacji pewnie bym probowal hamowac i
    zjechac do barierki po lewej.

    Za malo danych o sprawcy.

  • 23. Data: 2021-11-29 17:00:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Nov 2021 15:35:10 +0000, K wrote:

    > no litosci, dwa czerwone zakazy i ustap pierwszenstwa odwrocone. Tego
    > sie nie da zrobic nawet po pijaku ;)

    Poziomych malo.

    Dwa czerwone zakazy jednak wyrazne są :-)

> [...]
    Pnu5qAM77CQ!2e0!7i13312!8i6656

    > no nie wiem, widzac cos takiego mocno bym sie zastanawial czy jestem na

    Nie o to chodzi - jakbys byl ze Slaska, to by cie moglo nie zdziwic,
    ze barierka po prawej, a za barierka jezdnia :-)

    > Mogli byc zwyczajnie w szoku, ten w busie pewnie do konca nie wierzyl w
    > to co widzi albo sadzil ze ta osobka moze odbije.

    Pod tira?

    > Nie wiem, ogolnie sam
    > nie wiem co bym zrobil w takiej sytuacji pewnie bym probowal hamowac i
    > zjechac do barierki po lewej.

    Hamulec bys jednak nacisnal.
    A on nie.

    J.

  • 24. Data: 2021-11-29 18:56:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:so2rve$6pd$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

    > Mogli byc zwyczajnie w szoku, ten w busie pewnie do konca nie
    > wierzyl w to co widzi albo sadzil ze ta osobka moze odbije.

    Busman musiał gapić się w lusterko za długo.

    > Nie wiem, ogolnie sam nie wiem co bym zrobil w takiej sytuacji pewnie
    > bym probowal hamowac i zjechac do barierki po lewej.

    Będąc w osobówce odbiłbym nagle w lewo. Uderzył pewnie w bariere.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy