  • 1. Data: 2009-08-17 18:02:29
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/33 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Z pewna taka niesmialoscia informuje, ze rozpoczal sie nastepny tydzien
    i jesli ktos zrobil jakies nowe zdjecia, to moze sie nimi z reszta
    grupy podzielic. A z niesmialoscia bo zaraz napisze, ze

    "jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony"

    i w zwiazku z tym boje sie, ze Czarek bedzie znowu pomstowal
    na swoja blokade dostepu fotoplenerow ;)

    Ja w tym tygodniu pstryknalem taki oto beskidzki widoczek

    http://plfoto.com/1928233/zdjecie.html

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-08-17 19:14:02
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/33 - fotoplenery.eu
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > i jesli ktos zrobil jakies nowe zdjecia,
    > to moze sie nimi z reszta grupy podzielic

    Trochę spamu z łikendu ... ;)

    http://mgpl.deviantart.com/art/247-133511764
    http://mgpl.deviantart.com/art/248-133511830
    http://mgpl.deviantart.com/art/249-133511872
    http://mgpl.deviantart.com/art/250-133511947
    http://mgpl.deviantart.com/art/251-133512036
    http://mgpl.deviantart.com/art/252-133512087
    http://mgpl.deviantart.com/art/253-133512135
    http://mgpl.deviantart.com/art/254-133512202
    http://mgpl.deviantart.com/art/255-133512255
    http://mgpl.deviantart.com/art/256-133512301
    http://mgpl.deviantart.com/art/257-133600515
    http://mgpl.deviantart.com/art/258-133600619
    http://mgpl.deviantart.com/art/259-133600694
    http://mgpl.deviantart.com/art/260-133600823
    http://mgpl.deviantart.com/art/261-133600900
    http://mgpl.deviantart.com/art/262-133600969
    http://mgpl.deviantart.com/art/263-133601051

  • 3. Data: 2009-08-17 19:14:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    No to coś na dobry początek :)

    http://sonorov.deviantart.com/art/hmmm-133506501
    http://sonorov.deviantart.com/art/door-133387623
    http://sonorov.deviantart.com/art/columns-133390841

  • 4. Data: 2009-08-17 19:18:20
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Moj widoczek.. uliczny.

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3831223384
    /sizes/o/

    Thomas

  • 5. Data: 2009-08-17 19:39:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5370847307530730914

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5370847045016978530

    XXX

  • 6. Data: 2009-08-17 20:37:41
    Od: berni <b...@p...fm>

    To ja swojego gniotka wrzucę:

    młody wilczek http://pl.zooomr.com/z/photos/zoom/7978773/size-16/

    --
    pzdr
    berni

  • 7. Data: 2009-08-17 21:07:53
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Przy zamku w Chudowie:

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/007.jpg

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/008.jpg

    Matusz

  • 8. Data: 2009-08-18 02:28:42
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na swoja blokade dostepu fotoplenerow ;)
    >
    > Ja w tym tygodniu pstryknalem taki oto beskidzki widoczek

    Mam fajny tytuł, jeśli można ;) "Krzywa wieża w Beskidzie" :)
    Pozdrówka :)

  • 9. Data: 2009-08-19 07:41:09
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Witam,

    Moze nie do konca z zeszlego tygodnia ale z braku laku z ostatniego urlopu :
    http://farm4.static.flickr.com/3543/3835601123_841dc
    0aa48_o.jpg

    pozdrawiam,

    ZbyszekK

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4346
    (20090818) __________

  • 10. Data: 2009-08-19 07:51:03
    Od: "ZbyszekK" <z...@p...fm>

    Użytkownik "ZbyszekK" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Moze nie do konca z zeszlego tygodnia ale z braku laku z ostatniego urlopu
> [...]

    Sorki musialem wymienic zdjęcie,
    prawidlowy link:

    http://farm4.static.flickr.com/3515/3836410116_8d098
    0ed5b_o.jpg