  • 1. Data: 2020-11-29 15:08:30
    Temat: Zdrowego rozsądku życzę rządzącym
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=s4tWCZBS2cQ

  • 2. Data: 2020-11-29 16:19:34
    Temat: Re: Zdrowego rozsądku życzę rządzącym
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-29 o 15:08, _Master_ pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=s4tWCZBS2cQ

    Ty wierzysz politykom czy wysłałeś tego posta bo jesteś
    politycznie zaangażowany?

    A tu masz opinie kogoś nie związanego z polityką:
    https://www.youtube.com/watch?v=-Yc0mtzrgQQ

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-11-29 16:52:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja nie wieżę w lewacką popierdoloną PROPAGANĘ

  • 4. Data: 2020-11-29 17:10:50
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

    > A tu masz opinie kogoś nie związanego z polityką:
    > https://www.youtube.com/watch?v=-Yc0mtzrgQQ

    i Kolejny
    https://tvn24.pl/biznes/moto/pierwszenstwo-dla-piesz
    ych-nizszy-limit-predkosci-koniec-z-jazda-na-zderzak
    u-zmiany-w-przepisach-komentarz-eksperta-4763851

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2020-11-29 17:39:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.11.2020 o 16:52, _Master_ pisze:
    > Ja nie wieżę w lewacką popierdoloną PROPAGANĘ

    W PISdzielczą wierzysz? No to gratuluję zlasowana mózgu.

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2020-11-29 20:19:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>