  • 11. Data: 2014-06-04 11:18:12
    Temat: Re: Z?batki Cross pomocy !
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Rezmer <p...@b...pl> wrote:

    > Skontaktuj się ze sprzedawcą i spytaj o liczbę zębów, następnie sprawdź
    > jaka jest nominalna liczba zębów w tym modelu. Oczywiście trzeba też
    > sprawdzić ilość zębów na zębatce przedniej.

    Lepiej bym tego nie ujął.

    A czy za duża... zależy czy komuś zależy na momencie czy na prędkości,
    w takich małych motorkach chyba (chyba, bo nie mam takiego) trzeba iść
    na kompromisy...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2014-06-05 11:49:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 4 Jun 2014 09:18:12 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Lepiej bym tego nie ujął.
    >
    > A czy za duża... zależy czy komuś zależy na momencie czy na prędkości,
    > w takich małych motorkach chyba (chyba, bo nie mam takiego) trzeba iść
    > na kompromisy...

    IMO Vmax większy niż 100km/h w enduro nie jest do niczego potrzebny.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DR-Z 470S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2014-06-09 15:55:41
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:

    > IMO Vmax większy niż 100km/h w enduro nie jest do niczego potrzebny.

    Chyba że jeździsz też ulicą...? :)

    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2014-06-10 10:25:42
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 9 Jun 2014 13:55:41 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Chyba że jeździsz też ulicą...? :)

    Jak jeździsz ulicą to zmieniasz kółka na SM i wtedy można mieć inne
    zębatki.