  • 1. Data: 2011-01-11 17:27:43
    Temat: Żeby nie było to, tamto...
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Ponieważ był tu już model, co kręcił filmy z zimowej przepalanki swojego
    moplika, przeto też czuję się zobowiązany powiadomić ludzkość, że dziś
    odpaliłem moją lalunie i odbyłem z nią krótki stosunek seksualny na trasie
    Cieszyn-Skoczów-Cieszyn...

    Pozdrawiam Johnny

    P.s. Też chciałem z tego zrobić pełnometrażówkę w 3d ale Cameron chory a
    Polański dalej siedzi...

    ~~~~~~~~
    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 2. Data: 2011-01-11 19:22:32
    Temat: Re: Żeby nie było to, tamto...
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moplika, przeto też czuję się zobowiązany powiadomić ludzkość, że dziś
    > odpaliłem moją lalunie i odbyłem z nią krótki stosunek seksualny na trasie

    a ja robiac slalomy miedzy dziurami myslałem sobie, ze to dobrze, ze nie
    sezon na motocyklistów. Slalom i motur to mogłby powstac jakis konflikt
    intersów.

    b.

  • 3. Data: 2011-01-11 19:40:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-11 18:27, Johnny pisze:
> [...]
    > trasie Cieszyn-Skoczów-Cieszyn...
    >

    > Pozdrawiam Johnny
    >
    > P.s. Też chciałem z tego zrobić pełnometrażówkę w 3d ale Cameron chory a

    Ja sie dzisiaj odlalem na snieg. Pod garazem z moturami, zeby nie bylo NTG.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2011-01-11 19:53:48
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 11-01-2011 20:40, Kuczu pisze:
    > Ja sie dzisiaj odlalem na snieg. Pod garazem z moturami, zeby nie bylo NTG.

    A skąd Ty ten śnieg wziąłeś? jak przecież już wiosna...
    No i czemu go POD garażem trzymasz? żeby lać na niego? czy to nie
    zboczenie jakie?
    Jakoś tak mi się skojarzyło z tym co to w piwnicy przetrzymywał... już
    nie piszę więcej

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 5. Data: 2011-01-11 21:53:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-11 20:53, TaDzik pisze:

    > A skąd Ty ten śnieg wziąłeś?

    Sam se spadl, z nieba

    > jak przecież już wiosna...

    Temperatura <0 wiec raczej nie

    > No i czemu go POD garażem trzymasz?

    Ja rozne rzeczy chowam pod garazem - monety, srubki, niedojedzone
    kanapki, ostatnio schowalem odgryziona reke. Nie, nie ja odgryzalem.

    > żeby lać na niego? czy to nie zboczenie jakie?

    a nie wiem

    > Jakoś tak mi się skojarzyło z tym co to w piwnicy przetrzymywał... już
    > nie piszę więcej

    Ja nie mam piwnicy, moze tu lezy problem...

  • 6. Data: 2011-01-12 20:46:21
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

> [...]
    > moplika, przeto też czuję się zobowiązany powiadomić ludzkość, że dziś
    > odpaliłem moją lalunie i odbyłem z nią krótki stosunek seksualny na

    Ja moją tenerę odpalam co kilka dni, uprzednio rozpalając w kozie i
    podnosząc temp w garażu do mocno wiosennej. Korci mnie żeby gdzieś
    polatać ale powstrzymuje mnie obawa, że nie dowlokę się do głównej
    ulidcy - na podwórku i stumetrowym kawałku do asfaltu jest taki lód i
    kałuże, że obawiam się utknąć w miejscu :)

    > P.s. Też chciałem z tego zrobić pełnometrażówkę w 3d ale Cameron chory a
    > Polański dalej siedzi...

    Jak to Polański siedzi? Przecież puścili go...
    http://www.tinyurl.pl?YIq1Q37q

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 7. Data: 2011-01-12 20:58:19
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Jak to Polański siedzi? Przecież puścili go...
    > http://www.tinyurl.pl?YIq1Q37q

    On sobie tylko tak myśli, że jak chodzi to nie siedzi;-)

    Zdroofka Johnny

  • 8. Data: 2011-01-13 21:02:01
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > moplika, przeto też czuję się zobowiązany powiadomić ludzkość, że dziś
    > odpaliłem moją lalunie i odbyłem z nią krótki stosunek seksualny na

    Jak wszyscy to wszyscy,odpaliłem,nawet na biegu:P,latania też było
    trochę,a nawet sporo:-)

    http://www.youtube.com/user/tomcio916#p/a/u/2/8mzz5P
    NcbTc
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-01-13 22:07:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Sty, 22:02, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Jak wszyscy to wszyscy,odpaliłem,nawet na biegu:P,latania też było
    > trochę,a nawet sporo:-)
    >
    > http://www.youtube.com/user/tomcio916#p/a/u/2/8mzz5P
    NcbTc

    Eeee, z koszem to kazdy umi. Pokaz teraz cos bez ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-01-14 07:29:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):

    > http://www.youtube.com/user/tomcio916#p/a/u/2/8mzz5P
    NcbTc

    Pokazales rejestracje na tym filmie. Teraz Ci motur ukradna.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead