  • 1. Data: 2014-07-16 13:00:16
    Temat: Zestawienie procesorów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Znacie jakieś bardzo szerokie zestawienie porównawcze procesorów?
    Znalazłem wiele, ale w każdym są wybrane modele procesorów a mnie chodzi o
    takie, w którym byłby prawie każdy.
    Nie koniecznie musi to być jakieś zestawienie historyczne ale np. wszystko
    począwszy od procesorów core intela.

  • 2. Data: 2014-07-16 15:02:13
    Temat: Re: Zestawienie procesorów
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-16 13:00, Budzik wrote:

> [...]
    > takie, w którym byłby prawie każdy.
    > Nie koniecznie musi to być jakieś zestawienie historyczne ale np. wszystko

    moze np.
    http://www.anandtech.com/bench/CPU/1033

    +

    http://ark.intel.com/
    http://products.amd.com/en-us/DesktopCPUResult.aspx

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2014-07-16 17:11:01
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 11:00:16 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Znacie jakieś bardzo szerokie zestawienie porównawcze procesorów?

    Wydajnosc tutaj:

    http://www.cpubenchmark.net/

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-07-28 18:31:19
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <X...@1...0.0.1>
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Znacie jakieś bardzo szerokie zestawienie porównawcze procesorów?

    Swego czasu wszystko czego potrzebowałem znalazłem tu:
    http://www.cpu-world.com/
    Nie wiem jednak Twoje kryteria spełnia.

    --
    Jacek Politowski

  • 5. Data: 2014-07-29 11:52:01
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@najurze>

    W dniu 28.07.2014 18:31, Jacek Politowski pisze:

    > Swego czasu wszystko czego potrzebowałem znalazłem tu:
    > http://www.cpu-world.com/
    > Nie wiem jednak Twoje kryteria spełnia.

    Niby wszystko tam jest, aczkolwiek trafiają się braki/przekłamania w
    specyfikacjach niektórych egzemplarzy/modeli. Osobiście natknąłem się
    głównie na bardzo niszowe rozwiązania lub ich brak, podczas gdy
    rzeczywistość była inna... :)