  • 121. Data: 2017-04-27 15:03:38
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-26 o 12:03, Pszemol pisze:

    > Boś głupio uparty. Zafiksowałeś się i nie słuchasz co Ci radzą inni.
    > A radzą Ci wiele dobrych rozwiązań...

    Nie radzą mi nic o czym bym sam nie wiedział. Jeżeli można to
    poprosiłbym o radę w typie - namiar na w miarę nowy telefon który
    obsłuży każdą z moich kart. Czyli na format mini.

  • 122. Data: 2017-04-27 15:05:04
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-12 o 20:20, Kris pisze:

    > Nano, micro czy mini?

    Mini. W ostateczności dopuszczalne micro.

    > Odbieranie połączeń na teblecie super wygodna opcja;)

    Gdy jakieś 3-4lata temu pisałem na grupie że często używam mojego Huawei
    Ideos,a do rozmów, można było tylko usłyszeć podśmiechujki, dzisiaj już
    to nikogo nie dziwi, cała masa użytkowników rozmawia poprzez urządzania
    o podobnej wielkości.. Tak od zawsze była to super opcja. Akurat sobie
    przypominam jak kłóciłem się z jakimś baranem w komisie który był
    przekonany tablety nie mogą mieć funkcji rozmów i wysyłania wiadomości,
    nawet cymbał chciał się zakładać.

  • 123. Data: 2017-04-27 15:05:24
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-13 o 09:03, J.F. pisze:

    > A potem sie dowiaduja, ze mozna wsadzic 2 karty z trzech - sim, sim
    > lub karta pamieci :-)

    To niech się przed zakupem zaznajamiają z specyfikacją kupowanego sprzętu.

    > Czyli ktore ?

    Te droższe.

    > Pomijajac rozmowe z tabletem przy uchu :-)
    >
    > J.

    A z podobnej wielkości telefonem to już akceptowalne?

  • 124. Data: 2017-04-27 15:06:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-26 o 12:04, Pszemol pisze:

    > Tylko wtedy, gdy mają takie same priorytety jakie masz Ty... :-)

    Priorytet jak priorytet, gdy telefon w takiej samej cenie posiada
    dodatkowe funkcje, to chyba logiczny jest zakup właśnie takiego?

  • 125. Data: 2017-04-27 15:06:36
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-12 o 20:18, Kris pisze:

    > Bzdura
    > Składasz do kupy to co wyłamywałes i działa
    > Żaden adapter niepotrzebny

    Skoro wypraktykowałeś.. Ja kiedyś wyłamałem przypadkiem kartę Aero2,
    tylko do wymiaru micro, i już były problemy z stabilnością połączenia -
    musiałem skleić..

  • 126. Data: 2017-04-27 15:07:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-13 o 09:05, J.F. pisze:

    > A kto powiedzial, ze w luznej ?
    >
    > Idz do sklepu, kup sobie starter Virgin, zobacz jak zrobiony i nie
    > zawracaj wiecej ... gitary.
    >
    > J.

    Idź, weź, zrób,kup, zapłać.. i pod żadnym pozorem nie krytykuj..

  • 127. Data: 2017-04-27 20:46:37
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > 10 kart nie jest po to aby coś komplikować a ma przynosić korzyści.

    > Może,. nie praktykowałem - w każdym urządzeniu lubię mieć kartę.

    Wygodniej z jedną SIMką w telefonie z dobrą ofertą i ewentualny tethering
    do tabletu. Jedyna wada to skrócone działanie na baterii przy intensywnym
    dzieleniu dostępu do Internetu.

    > Zależy co rozumiemy przez pojęcie "przyzwoicie".

    Czy wystarczy 30-40mbit/s z latency około 40-60ms? Według mnie tak.

    > Nie praw dyrdymałów - na żadnej z posiadanych przeze mnie kart - nie da
    > się.

    Dziwne, u mnie działa (może nie idealnie ale jednak).

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 128. Data: 2017-04-27 21:37:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-27 o 20:46, Krzysztof Staniorowski pisze:

    > Dziwne, u mnie działa (może nie idealnie ale jednak).

    A u mnie działa idealnie.
    Zarówno ze starymi kartami Virgin Mobile, jak i z teraźniejszymi a2mobile.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 129. Data: 2017-04-28 13:33:50
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Wygodniej z jedną SIMką w telefonie z dobrą ofertą i ewentualny tethering
    > do tabletu. Jedyna wada to skrócone działanie na baterii przy intensywnym
    > dzieleniu dostępu do Internetu.

    A zerwanie połączeń, naprawdę wolisz to i widzisz wyższość tego g*na nad
    zwykłym routerem?

    > Czy wystarczy 30-40mbit/s z latency około 40-60ms? Według mnie tak.

    Dla mnie to czysta fantasy. Nawet polowy tego nie osiągnę w modemie z
    anteną wzmacniającą sygnał.

    > Dziwne, u mnie działa (może nie idealnie ale jednak).

    Co działa - potrafisz wyłamać z karty mini SIM VM sprzed kilku lat,
    standard nano?

  • 130. Data: 2017-04-28 16:46:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Priorytet jak priorytet, gdy telefon w takiej samej cenie posiada
    > dodatkowe funkcje, to chyba logiczny jest zakup właśnie takiego?

    Dla wielu ludzi nie tylko posiadanie danej funkcji ale też jak dobrze jest
    ona zaimplementowana jest istotne.
    Ograniczając poszukiwania do telefonów 2-3 SIMowych drastycznie zmniejszasz
    ilość urządzeń branych pod uwagę z całości oferty dostępnej na rynku.

    Mało tego, dwu simowcow nie ma w ofercie flagowców kilku znaczących
    producentów jak Apple, Samsung, LG czy Sony. Więc musisz z konieczności
    brać cos ze srodkowej lub dolnej półki jesli upierasz sie ze musi miec dwa
    SIMy.

    Ktos, dla kogo nie jest to priorytetem moze wybierac sposrod duzo wiekszej
    ilosci lepszych urzadzen.