  • 1. Data: 2009-01-04 17:12:44
    Temat: Zmiana danych rejestracyjnych taktak?
    Od: "Rudy" <r...@p...fm>

    Mam już tą kartę ładnych parę lat ale dane rejestracyjne są na pierwszego
    właściciela, który kartę mi sprzedał. Teraz pytanie brzmi jak to zrobić żeby
    zarejestrować kartę na mnie czyli prawowitego właściciela. Dodam tylko że
    gość co mi ją sprzedał jest w Irlandii i kontakt z nim zaginął.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-04 20:45:27
    Temat: Re: Zmiana danych rejestracyjnych taktak?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rudy pisze:
> [...]
    > zarejestrować kartę na mnie czyli prawowitego właściciela. Dodam tylko że
    > gość co mi ją sprzedał jest w Irlandii i kontakt z nim zaginął.

    Pójdź do salonu, udowodnij, że jesteś właścicielem karty i poproś o
    przerejestrowanie.

    --
    Liwiusz