  • 1. Data: 2009-08-26 08:07:44
    Temat: Zna ktos ta 9?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    http://allegro.pl/item722999481_kawasaki_zx_9r_zx9r_
    zx9.html

    Witam
    Jak w temacie zna ktos? Widac cosik na tych fotkach co by dyskwalifikowalo
    maszyne? A moze ktos bedzie mogl oblukac?

    pozdr
    Bartek
    no i co dalej??
    Ave1,8
    EL

  • 2. Data: 2009-08-27 16:03:53
    Temat: Re: Zna ktos ta 9?
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak w temacie zna ktos? Widac cosik na tych fotkach co by dyskwalifikowalo
    > maszyne?

    siedzenie ma chyba wazelina nasmarowane (jak w tym dowcipie), ja bym uwazal
    ;D :D:D

    a tak BTW sprawdz czy poszczegolne elementy odpowiadaja malowaniu z tego
    rocznika (w googlach znajdziesz).

    na oko to nic sie w oczy nie rzuca takiego. Poza moja wrodzona czepliwoscia
    ze przez 11 lat gosc akrecil tylko 36 kkm . To mozna sprzeta rozwazyc :)

    ---
    TasmaN
    GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    t...@g...pl

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4373
    (20090827) __________

  • 3. Data: 2009-08-27 16:50:46
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]

    a tak z czystej ciekawosci... GSXfa moze sprzedales gosciowi w okolicach
    Wawy? Na lodzkich numerach byl?

    ---

  • 4. Data: 2009-08-27 17:55:49
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "TasmaN" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a tak z czystej ciekawosci... GSXfa moze sprzedales gosciowi w okolicach
    > Wawy? Na lodzkich numerach byl?

    Na lodzkich, niebieskie malowanie z przeszlifowanym uchwytem dla pasazera.
    Czy z okolic Warszawy to nie wiem, bo umowa byla na zone tego czlowieka.

    pozdr

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 5. Data: 2009-08-28 05:40:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    TasmaN pisze:
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > siedzenie ma chyba wazelina nasmarowane (jak w tym dowcipie), ja bym uwazal
    > ;D :D:D

    mokra. ona jest mokra. masz ciekawe potrzeby :)

    > a tak BTW sprawdz czy poszczegolne elementy odpowiadaja malowaniu z tego
    > rocznika (w googlach znajdziesz).

    malowanie jest odpowiednie dla tego rocznika.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 6. Data: 2009-08-28 11:01:18
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mokra. ona jest mokra. masz ciekawe potrzeby :)

    :D:D

    > malowanie jest odpowiednie dla tego rocznika.

    no ok, tak mi sie wydaje ze opierajac sie tylko na zdjeciach mozna takie
    rzeczy wychwycic (poszczegolne elementy malowane inaczej niz oryg).

    pozdrawiam,
    TasmaN
    GSXF750 + ryczacy IXIL :)))
    t...@g...pl

    Forum GSXF: www.gsxf.pl

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4376
    (20090828) __________

  • 7. Data: 2009-08-28 11:03:24
    Od: "TasmaN" <t...@g...pl>

    > Na lodzkich, niebieskie malowanie z przeszlifowanym uchwytem dla pasazera.
    > Czy z okolic Warszawy to nie wiem, bo umowa byla na zone tego czlowieka.

    ok, to tylko ktak z ciekawosci bo ostatnio hostowalem u siebie na parkingu
    rozbite Jajko na lodzkich numerach. Gosc dzien wczesniej zakupil i mial
    dzwona zaraz obok mnie :(

    --
    ---