  • 1. Data: 2012-09-18 11:44:48
    Temat: Zostan pracownikiem Sigmy!
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Od teraz każdy może pracować w dziale testów i kalibracji firmy Sigma. To co
    miał dla Ciebie zrobić technik w fabryce możesz zrobić sam w domu płacąc za
    wybrakowany produkt i dodatkowo za możliwość jego naprawienia:

    http://www.optyczne.pl/5203-nowość-Sigma_USB_DOCK_-_
    koniec_problemów_z_autofokusem_.html

    Szczyt hipokryzji. Ja rozumiem dodawanie takiego ustrojstwa za darmo, albo
    montowanie złącza USB w obiektywach, ale kazać użytkownikom płacić za
    możliwość poprawienia błędów fabryki?

    P.S. Skoro jak twierdzi sigma większość błędów powodują złe body (i każe te
    body podsyłać razem z obiektywem do kalibracji) to jaki sens ma kalibrowanie
    samego obiektywu?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2012-09-18 11:50:39
    Temat: Re: Zostan pracownikiem Sigmy!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > albo montowanie złącza USB w obiektywach, ale kazać użytkownikom
    > płacić za możliwość poprawienia błędów fabryki?

    nowe idzie...

    rozumiem ze to będzie tylko obsługoiwało obiektywy z mocowaniem Sigmy...

  • 3. Data: 2012-09-18 11:53:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Dawno pisalem, ze cala ta cyfra to SYF ;)

  • 4. Data: 2012-09-18 13:33:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > nowe idzie...
    > rozumiem ze to będzie tylko obsługoiwało obiektywy z mocowaniem Sigmy...

    Na to wygląda

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-09-18 13:53:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Dawno pisalem, ze cala ta cyfra to SYF ;)

    to czemu nie powiesisz sobie tam u siebie starej Zorki :)

  • 6. Data: 2012-09-18 14:09:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > to czemu nie powiesisz sobie tam u siebie starej Zorki :)

    Mam plan podwiesic mieszkowca 6x6 :)

  • 7. Data: 2012-09-18 14:20:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Mam plan podwiesic mieszkowca 6x6 :)

    mam skrzynkowego mentora na błonę ciętą...

  • 8. Data: 2012-09-18 14:33:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > mam skrzynkowego mentora na błonę ciętą...

    Za ciezki, nie uniesie sie :)

  • 9. Data: 2012-09-18 21:02:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-09-18 11:44, Ergie pisze:
    > Szczyt hipokryzji. Ja rozumiem dodawanie takiego ustrojstwa za darmo,
    > albo montowanie złącza USB w obiektywach, ale kazać użytkownikom płacić
    > za możliwość poprawienia błędów fabryki?

    E tam, akurat to fajne jest. Rozwiązuje problem nierozwiązalny bez
    względu na to, kto był temu winny.

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 10. Data: 2012-09-19 10:55:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > za możliwość poprawienia błędów fabryki?

    > E tam, akurat to fajne jest. Rozwiązuje problem nierozwiązalny bez względu

    Ale dlaczego ja miałbym za to zapłacić? Skoro firma Sigma ma problem z
    kontrolą jakości to powinna dawać to ustrojstwo gratis i dziękować ludziom,
    że odwalają ich robotę.

    A problem był rozwiązywalny przez dział jakości, który w Sigmie od lat
    kuleje lub zakup licencji od Canona zamiast zabawy w reverse engineering.

    Pozdrawiam
    Ergie