  • 11. Data: 2012-09-28 22:20:14
    Temat: Re: (about) allegro
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 01:44:53 -0700, Roman W napisal:

    > No ale uzytkownik moglby chciec obsluzyc zdarzenie A w rozny sposob
    > zaleznie od tego, jakie jest nastepne zdarzenie w kolejce (B). Wtedy
    > potrzebuje dostepu do kolejki.

    Nie mam większego doświadczenia z systemami kolejek, ale jedyne z czym się
    spotkałem w praktyce to kolejki a) odporne na "poisonous message", czyli
    takie ewenty, które trzeba obsłużyć a niestety rozsadzają kod obsługujący
    b) priority queues. Te drugie są ciekawe.

    Priority queues sprowadzają się do tego, że niektóre ewenty nie są z
    bebechów fira, tylko należą do tych, które są witalne dla systemu.
    Choćby się waliło i paliło, niektóre ewenty w systemach soft-realtime
    trzeba obsłużyć teraz, inne zostają na później, gdy system nie ma
    obciążenia. Jeżeli wiadomo, czy winda je ma, byłoby fajnie wiedzieć.
    Bo czy są odporne na przypadek a nie pytam.

    --
    Edek