  • 1. Data: 2014-06-02 14:54:37
    Temat: [aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
    Od: NICE <n...@b...com>

    Korzystam od czasu do czasu z aero . Jest ok pomomo kodów. Mam pytanie.
    Jesli włoże kartę aero do routera mobilnego huawei czy samsung to jak
    wtedy jest z kodami? ( dziala jakis czas , rozłącza i na komputerze/
    tablecie który jest routowany przez router dostaje stronę z kodem ??
    Dobrze kombinuje czy etam? Wolę dopytac przed wydaniem 300 pln na router

    Nice

  • 2. Data: 2014-06-02 17:44:37
    Temat: Re: [aero 2 ] router mobilny, czy dobrze kombinuje
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.06.2014 14:54, NICE pisze:

> [...]
    > tablecie który jest routowany przez router dostaje stronę z kodem ??
    > Dobrze kombinuje czy etam? Wolę dopytac przed wydaniem 300 pln na router

    ja mam tak: router łączy się bez problemu, najwyżej wyświetla usługa
    ograniczona i moża otwierać przeglądarkę internetową. jakikolwiek adres
    nie wpiszę, jestem przekierowywany na BDI. costam i muszę przepisać kod.
    potem jest informacja zresetuj przeglądarkę. na routerze wciskam:
    rozłącz, połącz i od tej pory przez dłuższy czas jest dostęp do netu

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-06-02 18:31:48
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-02 17:44, ToMasz pisze:

> [...]
    > przepisać kod. potem jest informacja zresetuj przeglądarkę. na
    > routerze wciskam: rozłącz, połącz i od tej pory przez dłuższy czas

    Router podłączony kablem do kompa? U mnie na routerze wi-fi tak się nie
    da. Gdy już minie godzina to w jakiej bym użył przeglądarki - nie ma
    żadnego przekierowana w przeglądarce, tylko komunikat "strona
    niedostępna". Podłączam modem bezpośrednio do kompa i od razu
    przeniesienie do strony logowania BDI. Także gdy wyjmę kartę z modemu i
    włożę do telefonu bądź tabletu to jestem kierowany na stronę logowania
    BDI. Połączenie przez router nie kieruje na stronę logowania.

  • 4. Data: 2014-06-02 20:04:52
    Od: NICE <n...@b...com>

> [...]
    > potem jest informacja zresetuj przeglądarkę. na routerze wciskam:
    > rozłącz, połącz i od tej pory przez dłuższy czas jest dostęp do netu

    ... masz router mobilny ? Mozesz podać jaki?

    Nice

  • 5. Data: 2014-06-02 21:04:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

> [...]
    > włożę do telefonu bądź tabletu to jestem kierowany na stronę logowania
    > BDI. Połączenie przez router nie kieruje na stronę logowania.

    Reklamuj

  • 6. Data: 2014-06-02 22:20:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > da. Gdy już minie godzina to w jakiej bym użył przeglądarki - nie ma
    > żadnego przekierowana w przeglądarce, tylko komunikat "strona

    Zawsze wifi. tak się zastanawiam... nie sprawdzałem ostatnio jak jest po
    godzinie, bo nie potrzebuję nigdy tak długo korzystać. ja bym się
    rozłączył routerem i połączył ponownie

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-06-02 22:21:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 02.06.2014 20:04, NICE pisze:

    > ... masz router mobilny ? Mozesz podać jaki?
    >

    > Nice
    zte mf60 z plusa

  • 8. Data: 2014-06-03 07:29:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <538ca6df$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    > włożę do telefonu bądź tabletu to jestem kierowany na stronę logowania
    > BDI. Połączenie przez router nie kieruje na stronę logowania.

    U mnie daje.
    Zle sie dzieje czasem jak przegladarki sa mocno obciazone.
    --
    TA

  • 9. Data: 2014-06-03 07:47:47
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-02 22:20, ToMasz pisze:

    > Zawsze wifi. tak się zastanawiam... nie sprawdzałem ostatnio jak jest
    > po godzinie, bo nie potrzebuję nigdy tak długo korzystać. ja bym się
    > rozłączył routerem i połączył ponownie
    >
    > ToMasz

    Nie w kwestii restartowania połączenia problem, a w sprawie braku
    możliwości zalogowania się na stronie na której trzeba wpisać kod.
    Wczoraj pogrzebałem trochę w necie, i zgodnie z znaleziona sugestią
    jakiegos usera zmieniłam DNSy w routerze na sztywno na te od Aero2. Niby
    nic nie pomogło, dopiero dodatkowa operacja ze zmianą z automatycznych
    DNSów na te od Żaka w kompie pomogła. Nie minęła sekunda jak pokazało
    sie w przeglądarce okno z kapciem. Jednym słowem teraz wszystko jest ok
    i działa sprawnie.

  • 10. Data: 2014-06-03 07:50:25
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-06-02 21:04, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Reklamuj

    Niby co, i u kogo?