  • 1. Data: 2009-01-07 18:15:09
    Temat: akumulator
    Od: ukash <ukash0@_NOSPAM_vp.pl>

    kupiłem niedawno motor yamahe fazer600 2004rok padł mi akumulator i chcem
    go wyjac i zabrac do domu ale niewiem gdzie on sie wogle znajduje piszcie
    z pomoca:)

  • 2. Data: 2009-01-08 06:40:19
    Temat: Re: akumulator
    Od: t...@n...pl

    On 7 Sty, 19:15, ukash <ukash0@_NOSPAM_vp.pl> wrote:
> [...]
    > go wyjac i zabrac do domu ale niewiem gdzie on sie wogle znajduje piszcie

    No toś chłopie przepadł.Masakra.Trzeba wyjąć zbiornik (patrz
    instrukcja obsługi) i przy okazji wiele innych element ów czaszy i tam
    sobie siedzi blisko kierownicy akumulator.
    Ja ładuje przez bezpiecznik ,ale moto mam w garażu.
    Pozdr
    Wodzu.