  • 11. Data: 2016-06-20 23:26:11
    Temat: Re: amd athlon x4 845 BOX
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 20/06/2016 21:26, Em Gie wrote:

    > jakaś karta gr. była wsadzana, zero efektu. Jednak w sklepie twierdza ze płyta jest
    sprawna. Problem leży w procesorze.

    > W kazfym badz razie chyba zmienie plyte..

    Zmień serwis/sklep. Bo skoro sprawdzali i oddali Ci sprzęt w stanie
    jakim opisujesz to IMO nie mają pojęcia co robią. Zwykli partacze.

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 12. Data: 2016-06-21 00:22:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.06.2016 o 23:23, Michal Lukasik pisze:

    > Tu masz odpowiedź dlaczego
    > http://www.asrock.com/mb/AMD/FM2A58M-VG3+/?cat=CPU

    > Już masz - zapewne wystarczy upgrade BIOS (użyj starego CPU by to
    > zrobić, jak nie masz to zanieś do serwisu zrobią to pewnie za nie więcej
    > niż dwie dyszki).

    Ile serwis weźmie za przeczyszczenia i przepastowania procka, dołożenia
    wiatraczka na chipset i wkręcenie dysku (mam)?
    Jakie zasilecze są teraz OK? Do słabosilengo kompusia z Athlonusiem X@,
    2 dyskami i karta grafiki nvidua (jeszcze nie mam, na integrze chodzi)

  • 13. Data: 2016-06-21 17:37:54
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 20/06/2016 23:22, Smok Eustachy wrote:

    > Ile serwis weźmie za przeczyszczenia i przepastowania procka,

    AFAIK to standardowa usługa w laptopach za 50zł. Niekiedy za stacjonarki
    jest taniej bo łatwiej - zależy od serwisu.

    > dołożenia
    > wiatraczka na chipset i wkręcenie dysku (mam)?

    Wiatrak też masz? Pewnie kwestia dogadania. W serwisach gdzie pracowałem
    przy zakupie podzespołów na miejscu usługa instalacji była gratis (czyt.
    w cenie).

    > Jakie zasilecze są teraz OK? Do słabosilengo kompusia z Athlonusiem X@,
    > 2 dyskami i karta grafiki nvidua (jeszcze nie mam, na integrze chodzi)

    Ciche. ;D
    Co do konkretnego modelu nie doradzę - wypadłem z obiegu. Moje zasilacze
    mają prawie po 10 lat tyle, że powymieniałem elektrolity.
    W każdym razie nie potrzebujesz nic mocniejszego niż 400W (zależy
    jeszcze jaką tę nVidię planujesz dołożyć).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 14. Data: 2016-06-22 01:15:17
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Mon, 20 Jun 2016 11:39:39 -0700, Em Gie napisał(a):

    > No dobrze, ale jak zaktualizowac bios, skoro plyta nie uruchamia
    > sie, bo nie widzi procesora?

    Pożyczyć jakikolwiek procesor, który sie uruchomi. W ostateczności
    kupić najtańszy, który pójdzie na tej płycie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 15. Data: 2016-06-23 01:07:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.06.2016 o 17:37, Michal Lukasik pisze:
    /..../
> [...]
    > W każdym razie nie potrzebujesz nic mocniejszego niż 400W (zależy
    > jeszcze jaką tę nVidię planujesz dołożyć).

    Słąbą. Taka za 100zł.

  • 16. Data: 2016-06-25 12:10:11
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > Zmień serwis/sklep. Bo skoro sprawdzali i oddali Ci sprzęt w stanie
    > jakim opisujesz to IMO nie mają pojęcia co robią. Zwykli partacze.

    Tak wiec w sklepie zasugerowali kupno plyty f2a68hm-s1 Gigabyte z allegro. W ich
    magazynach jej nie było. Ponoc miala miec zintegrowaną grafike, ale tez nie miała.
    Jednak X4 845 już na niej ruszyl. TYmczasowo wlozylem jakas pozyczona grafike low
    prtofile radeon 6450 512MB ddr3.

    Nie chce sie z nimi klocic, bo tyo zaprzyjazniony sklep i sami mowia ze skladaja
    tylko plyty z intelem, wiec maja mniejsze doswiadczenie z amd. a ten procesor jest
    bardzo nietypowy,. od niedawna.. ale sie na niego uparlem.

    Problem nastepny..

    Nie moge znalezc zadnych sterownikao do Radeon 6450 ddr3 512 MB low profile

    pod windows 10 64bit

    Niby cos tam sciagam, instaluje ale nadal system pokazuje kartye jako podstawowy
    sterownik Microsoft i nie daje mi pozadanej rozdzielczosci 1680x1050

    Proszę teraz o porade skad sciagnac sterownik do tej karty ..nie wiem jaki jest
    producent tego urzadzenia.

    jedno jest pewne rADEON 6450 512mb DDR3 apcb m3 94v-0 wyjscia dvi/hdmi

  • 17. Data: 2016-06-25 15:58:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Sat, 25 Jun 2016 03:10:11 -0700, Em Gie wrote:

> [...]
    > jaki jest producent tego urzadzenia.
    >
    > jedno jest pewne rADEON 6450 512mb DDR3 apcb m3 94v-0 wyjscia dvi/hdmi

    http://support.amd.com/en-us/download/desktop/legacy
    ?
    product=legacy3&os=Windows%2010%20-%2064