eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming › animacja postaci
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2014-08-10 02:40:54
    Temat: animacja postaci
    Od: firr <p...@g...com>

    juz onegdaj zastanawialem sie nieco nad tym tematem i wydaje mi sie on wazny
    chodzi o pare kwestii z tym zwiazanych np
    1) jak robi sie w realnych tudejszych systemach taka animacje
    2) w idealnym wypadku mz taka postac powinna byc czyms w rodzaju obiektu w
    teoretycznym oop ;/ tj przyjmowac
    rozmaite komendy i miec wewnetrznie oprogramowane plynne 'tranzycje' z jednago stanu
    do drugiego
    (np w jakiejs bijatyce wydawane polecenia kolejnych
    ciosow poinny przechodzic przez jakies plynne tranzycje tak samo z zaliczaniem ich)
    - to sie da zrobic choc wymaga pewnej ilosci kodowania - we wspolczesnych grach te
    postaci wydaja
    sie strasznie sztywno zrobione - i tak naprawde nie wiem czy to nie jest glowny
    czynnik ktory psuje efekt w grach (animacje sa robione nawet ladnie ale
    sztywno-wasko)
    mz temat warty jest przepracowania

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: