  • 11. Data: 2009-04-15 07:47:44
    Temat: Re: antena na USB
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    rs pisze:

    > w tym wypadku nie da sie wywiesic modemu za okno (na okno), bo
    > pomieszczenie z kompem jest w centrum konstrukcji. teoretycznie antena
    > na przedluzaczu mialaby szanse dzialac pod warunkiem, ze ta wewnetrzna
    > jest tak zaprojektowana, ze moze skorzystac z przedluzenia modulu
    > anteny. skoro przedluzacz zostal uzyty i nie bylo zadnej zmiany, to
    > mnie zaciekawilo.
    >
    > jaki byl skutek uzycia 10metrowego przedluzacza? <rs>

    skutek był taki, że modem nie działał ;-), pewnie jakby dać aktywnego
    huba to by zadziałał.
    Ja nie miałem wyjścia, bo ten modem nie ma wyjścia na antenę zewnętrzną
    i po całym mieszkaniu szukałem gdzie będzie dobry sygnał i w końcu w
    jednym pokoju znalazłem, modem wisi na karniszu :-)

    Pozdrawiam
    Toper

  • 12. Data: 2009-04-15 08:06:28
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    rs pisze:

    > to wlasnie bylo trenowane, bez chocby najmniejszej zmiany poziomu
    > sygnalu, dlatego pytam.
    > pogadam jeszcze z ta osoba jaki to byl przedluzasz i jak ona go
    > ukladala. <rs>

    ja ma jeszcze BC z Ery na PCMCIA Option+ i tam jak się podłączy antenę
    zewnętrzną to jest znaczna poprawa sygnału. Są miejsca gdzie łapie na
    19% i to wystarcza do dobrego działania UMTS.
    Skoro modem ma wyjście na antenę to nie wiem czemu odradzali jej
    podłączenie, u mnie się to znakomicie sprawdza.

    Pozdrawiam
    Toper