  • 1. Data: 2009-07-28 08:43:16
    Temat: aplikacja pod .NET Compact Framework
    Od: "Norbert" <norbertn__i_hate_spam__at_post.pl>

    Witam grupe.

    Poszukuje informacji / literatury o programowaniu dla PDA pod windows
    mobile.
    Czy moglibyscie mi cos polecic, ogolnie i bardziej szczegolowo.

    Poszukuje w szczegolnosci informacji:
    - o tym jak dobrac sie do wewnetrznej ksiazki adresowej
    - czy i jakie bazy danych mozna uzywac na tych urzadzeniach
    - w jaki sposob komunikowac sie z komputerem PC i / lub innymi do ktorych
    podlaczony jest PDA
    - w jaki sposob z poziomu PDA "rozmawiac" z innymi aplikacjami dostepnymi w
    Internecie, np. poprzez SOAP

    Docelowo jak juz sie rozeznam, chcialbym sobie napisac narzedzie ktore
    pozwoli mojemu PDA na komunikacje z systemem CRM dostepnym w Internecie .
    Chcialbym synchronizowac dane kontaktowe, spotkania i co tylko mozliwe.

    Moze sa gdzies w sieci jakies aplikacje przykladowe ktore moglyby sluzyc za
    wzor. Niedawno ktos podal linki do aplikacji GPS, moze i dla moich pytan
    istnieja juz jakies przyklady ... z gory dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-07-28 09:55:34
    Temat: Re: aplikacja pod .NET Compact Framework
    Od: "Mateusz Loskot" <m...@l...net>

    "Norbert" <norbertn__i_hate_spam__at_post.pl> wrote in message
    > Witam grupe.
    >
    > Poszukuje informacji / literatury o programowaniu dla PDA pod windows
    > mobile.

    Stare ale jare, a więcej nowości na Amazon / MS Press

    http://pocketpcdn.com/books/index.html

    > Czy moglibyscie mi cos polecic, ogolnie i bardziej szczegolowo.
    >
    > Poszukuje w szczegolnosci informacji:
    > - o tym jak dobrac sie do wewnetrznej ksiazki adresowej

    Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook

    Więcej tu:

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa454889.asp

    > - czy i jakie bazy danych mozna uzywac na tych urzadzeniach

    Microsoft SQL Server, SQLite, db4o, wiele innych.

    > - w jaki sposob komunikowac sie z komputerem PC i / lub innymi do ktorych
    > podlaczony jest PDA

    Słowo kluczowe to RAPI. Ja korzystałem z implementacji z OpenNETCF.
    Poszukaj w MSDN na ten temat.

    > - w jaki sposob z poziomu PDA "rozmawiac" z innymi aplikacjami dostepnymi
    > w Internecie, np. poprzez SOAP

    Poprzez wbudowaną w .NET CFobsługę XML Web Services (-> MSDN)

    > Moze sa gdzies w sieci jakies aplikacje przykladowe ktore moglyby sluzyc
    > za wzor.

    MSDN, Google.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    pl.comp.lang.c FAQ: http://pl.cpp.wikia.com/wiki/FAQ
    C++ FAQ: http://parashift.com/c++-faq-lite

  • 3. Data: 2009-07-30 21:46:58
    Temat: Re: [OT] aplikacja pod .NET Compact Framework
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Użytkownik "Mateusz Loskot" <m...@l...net> napisał w wiadomości

    > Microsoft.WindowsMobile.PocketOutlook
    >
    > Więcej tu:
    >
    > http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa454889.asp

    Pamiętam, że gdy przypadkiem znalazłem tą assembly pośród ściągniętych z PDA
    DLLek i zacząłem się z nią bawić, to stwierdziłem "No frikin' way, to jest
    *aż tak* proste?" :)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 4. Data: 2009-08-13 16:44:15
    Od: "Norbert" <norbertn__i_hate_spam__at_post.pl>

    Bardzo dziekuje za informacje.
    Pewnie wroce niebawem z pytaniami :-)

    Tak na szybko zapytam .... na moim PDA mam pliki .vol .
    Zajrzalem do srodka i taki pim.vol wyglada na ksiazke adresowa

    Czy mozna sie jakos do zawartosci tych plikow dobrac?

    Pozdrawiam
    Norbert

  • 5. Data: 2009-08-13 18:18:51
    Od: Mateusz Loskot <s...@s...net>

    Norbert wrote:
> [...]
    > Zajrzalem do srodka i taki pim.vol wyglada na ksiazke adresowa
    >
    > Czy mozna sie jakos do zawartosci tych plikow dobrac?

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa912277.asp

    AFAIR, .vol to EDB.

    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org