  • 1. Data: 2024-05-12 17:31:25
    Temat: app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    jaka sprawdzona app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
    polecicie?
    (screen view, czy jakos tak;
    tel i tv w jednej sieci wifi)

  • 2. Data: 2024-05-12 20:05:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-05-2024 o 17:31, 1634Racine pisze:
    > jaka sprawdzona app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran
    > tv polecicie?
    > (screen view, czy jakos tak;
    > tel i tv w jednej sieci wifi)

    Chyba zależy od telewizora i telefonu.
    Na moim jedne działają, a inne nie chcą się połączyć, mimo że
    teoretycznie powinny, wszystkie mają Androida.

  • 3. Data: 2024-05-12 21:17:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 17:31, 1634Racine pisze:
    > jaka sprawdzona app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran
> [...]

    Ja nie mam takiego telewizora. Ale kiedy byłem u kolegi, to jego
    telewizor automatycznie postanowił wyświetlać ekran mojego telefonu, na
    którym miałem odtwarzać coś z Youtube. Żadnej aplikacji w swoim
    telefonie nie instalowałem.

    --
    -
    Akarm

  • 4. Data: 2024-05-12 22:38:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Cavallino w news:v1r0ck$rui$1$Cav@news.chmurka.net
    > Chyba zależy od telewizora i telefonu.
    > Na moim jedne działają, a inne nie chcą się połączyć, mimo że teoretycznie
    > powinny, wszystkie mają Androida.

    otoz to. Ktoras app nie chciala mi polaczyc, zas ta -->
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fr
    ixapps.casttotv laczy
    co prawda, ale wolalbym, aby efekt byl z dwa pietra lepszy; w tej przede
    wszystkim toporna jest obsluga.
    Stad pytanie.
    moze szukac zwracajac uwage na produc. telefonu. Na przyklad.

  • 5. Data: 2024-05-12 22:40:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 17:31, 1634Racine pisze:
    > jaka sprawdzona app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran
> [...]

    Chętnie się dowiem. Mam tel. Samsunga, TV Samsunga. W tel. natywna
    aplikacja do łączenie z TV. Z rzadka działa. Właśnie sprawdziłem, nie
    działa. XXI wiek.

    Robert

  • 6. Data: 2024-05-13 00:38:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v1r9fm$q7b$4$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Chętnie się dowiem. Mam tel. Samsunga, TV Samsunga. W tel. natywna
    > aplikacja do łączenie z TV. Z rzadka działa. Właśnie sprawdziłem,
    > nie działa. XXI wiek.

    u mnie działa i bez wifi, tel np galaxy J5 2017 lub A30s

    Naciskam w drugim ekranie Smart View i już.
    Pojawia się obraz na telewizorze. Było od nowości nie instalowałem.

    https://ibb.co/1dfGmv6

    --
    Piter
    https://www.veracrypt.fr https://vivaldi.com

  • 7. Data: 2024-05-13 06:42:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-05-2024 o 22:38, 1634Racine pisze:
    > Cavallino w news:v1r0ck$rui$1$Cav@news.chmurka.net
    >
    > otoz to. Ktoras app nie chciala mi polaczyc, zas ta -->
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fr
    ixapps.casttotv

    Chyba ostatecznie użyłem tej samej.

  • 8. Data: 2024-05-13 09:41:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 13.05.2024 o 00:38, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Naciskam w drugim ekranie Smart View i już.
    > Pojawia się obraz na telewizorze. Było od nowości nie instalowałem.

    No tego próbuję użyć. I oba Samsungi A50 i A8 z TV Samsunga nie łączą
    się. Jeden telefon pokazuje listę TV do połączenia, ale po wybraniu
    żadnej reakcji.
    Drugi po kliknięciu w SV nie wykazuje żadnej reakcji.
    W TV w menadżerze podłączonych urządzeń jest jeden telefon. Ale co z
    tego, jak nic nie wyświetla.

    Robert

  • 9. Data: 2024-05-13 09:57:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > No tego próbuję użyć. I oba Samsungi A50 i A8 z TV Samsunga nie łączą
    > się. Jeden telefon pokazuje listę TV do połączenia, ale po wybraniu
    > żadnej reakcji.

    U mnie identycznie na tv od LG.
    Samsungi nie chcą się łączyć i już.
    Inne telefony zazwyczaj się łączą.

    Obstawiam, że to jakaś własne aplikacje Samsunga zainstalowane w miejsce
    androidowych oryginałów, mają coś skopane.

  • 10. Data: 2024-05-13 11:37:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Cavallino w news:v1s5oa$vd3$1$Cav@news.chmurka.net
    ixapps.casttotv
    > Chyba ostatecznie użyłem tej samej.

    ale musze dodac, ze: u mnie jest huawei mate 10 pro.
    niby ma natywna mozliwosc laczenia z tv i laczy w zasadzie bez problemu, ale
    potem to "topornie" dziala *). Wiec probowalem cos ze sklepu wziac.
    Stad pytanie generalne: czy jesli natywne polaczenie dziala "topornie", to
    juz tak musi byc i zadna app zewnetrzna nie poprawi (jesli w ogole
    polaczy)...?