  • 1. Data: 2020-10-20 17:05:25
    Temat: bateria do tel samsung - gdzie kupic w w-wie?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    gdzie w w-wa kupic baterie do tel. smartowego typu samsung, zeby nie trafic
    w zlom? czyli jak to sie robi poza allegro i tym podobnymi wynalazkami,
    czyli --> sklepowe miejsce w w-wa potrzebne.

  • 2. Data: 2020-10-20 17:31:09
    Temat: Re: bateria do tel samsung - gdzie kupic w w-wie?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.10.2020 o 17:05, 1634Racine pisze:
    > gdzie w w-wa kupic baterie do tel. smartowego typu samsung, zeby nie
    > trafic w zlom? czyli jak to sie robi poza allegro i tym podobnymi
    > wynalazkami, czyli --> sklepowe miejsce w w-wa potrzebne.

    Odpala się Allegro, wyszukuje Warszawa i odbiór osobisty :]
    https://allegro.pl/listing?city=Warszawa&string=bate
    ria%20samsung&bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-enga
    g-dict45-ele-1-4-0717&dostawa-odbior-osobisty=1

    Megatrudne :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2020-10-20 17:58:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 20.10.2020 o 17:05, 1634Racine napisał:

    > gdzie w w-wa kupic baterie do tel. smartowego typu samsung, zeby nie trafic
    > w zlom? czyli jak to sie robi poza allegro i tym podobnymi wynalazkami,
    > czyli --> sklepowe miejsce w w-wa potrzebne.

    Pawilony na Wolumenie.

  • 4. Data: 2020-10-20 18:31:05
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    collie w news:142yvfbrpzxpz$.sp16araz48z8$.dlg@40tude.net
    > Pawilony na Wolumenie.

    na wolumenie?? pewnie jeszcze u kogokolwiek :)

  • 5. Data: 2020-10-20 18:54:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-20 o 17:05, 1634Racine pisze:
    > gdzie w w-wa kupic baterie do tel. smartowego typu samsung, zeby nie
    > trafic w zlom? czyli jak to sie robi poza allegro i tym podobnymi
    > wynalazkami, czyli --> sklepowe miejsce w w-wa potrzebne.

    Batimex.pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2020-10-20 19:25:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 20.10.2020 o 18:31, 1634Racine napisał:

    > na wolumenie?? pewnie jeszcze u kogokolwiek :)

    Głupiś. Na Wolumenie prócz sobotnio-niedzielnej giełdy elektronicznej,
    funkcjonują przez cały tydzień sklepy-pawilony elektroniczne, dobrze
    zaopatrzone i z fachową obsługą jak mało gdzie w Warszawie. I pisz po
    polsku, baranie wełniany.

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 7. Data: 2020-10-20 22:01:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-20 o 19:25, collie pisze:
> [...]
    > funkcjonują przez cały tydzień sklepy-pawilony elektroniczne, dobrze
    > zaopatrzone i z fachową obsługą jak mało gdzie w Warszawie. I pisz po

    Uchowało się jeszcze coś?

    W zeszłym roku jak byłem kupić jakiś mniej typowy miernik, to
    sentymentalnie przeszedłem dookoła. Nie liczyłem ani nie spamiętywałem
    pawilonów, ale kojarzę tak około 10 szt. Dzień powszedni.

    Kilka lat temu natomiast wybrałem się w sobotę.
    Tam, gdzie dawniej bywały RTV, części elektroniczne czy inne ciekawe
    rzeczy, to była wymęczona pietruszka albo nadgniła kapusta :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2020-10-20 22:31:26
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:rmnfnp$6rb$1$Adam@news.chmurka.net
> [...]
    > Tam, gdzie dawniej bywały RTV, części elektroniczne czy inne ciekawe
    > rzeczy, to była wymęczona pietruszka albo nadgniła kapusta :(

    inny Różyc. pare razy przetestowalem w sprawie sluchawek, baterii,
    konwerterow, oraz takich tam roznych. Albo szuka sie sklepu, albo bazaru.

  • 9. Data: 2020-10-20 22:51:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.10.2020 o 22:31, 1634Racine pisze:

    > inny Różyc. pare razy przetestowalem w sprawie sluchawek, baterii,
    > konwerterow, oraz takich tam roznych. Albo szuka sie sklepu, albo bazaru.

    Namiary na sklepy ci podałem. Są tam adresy, telefony, godziny pracy.
    Przy takich userach jak ty, odechciewa się podpowiadać ścieżki myślenia.

    Inną sprawą jest, rzyganie tekstem przypominającym j.polski i ignorancją
    osób, które udzielają odpowiedzi. Swoiste: nawet nie dziękuję, nasram.

    Życzę karmy :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 10. Data: 2020-11-03 17:39:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Szukałem do Kindle'a i znalazłem jakiś adres na Ursynowie.
    Tyle że z anonsem na www "w czasach Covid sprzedaż wysyłkowa".