  • 1. Data: 2011-04-10 19:30:04
    Temat: blocks
    Od: "fir" <p...@p...onet.pl>

    w obj c jest wynalazek ktory nazywa sie 'blocks'
    mimo ze jest to opisane np w wiki nie moge pojac
    o co w tym chodzi - czym odpalenie takiego
    bloka rozni sie od wywolania funkcji itp
    - czy umie ktos to obiasnic?

  • 2. Data: 2011-04-10 19:43:05
    Temat: Re: blocks
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 10/04/2011 20:30, fir wrote:
    > w obj c jest wynalazek ktory nazywa sie 'blocks'
    > mimo ze jest to opisane np w wiki nie moge pojac
    > o co w tym chodzi - czym odpalenie takiego
    > bloka rozni sie od wywolania funkcji itp
    > - czy umie ktos to obiasnic?

    To są po prostu lambdy.

  • 3. Data: 2011-04-10 20:32:13
    Od: p...@p...onet.pl

    > To są po prostu lambdy.

    niestety, nigdy nie mialem kontaktu z
    owymi paniami lambdami (pozatym ze
    raz cos czytalem ale nic nie zrozumialem)
    [zreszta do kobiet jestem, przynajmniej
    chwilowo ,podobnie zrazony jak do debili]
    wiec nic mi to nie wyjasnia - czemu to sluzy
    i czym sie defakto rozni od wywolan funkcji
    i o co chodzi z tym przechwytywaniem kontekstu

  • 4. Data: 2011-04-10 21:10:15
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 10/04/2011 21:32, p...@p...onet.pl wrote:

    > niestety, nigdy nie mialem kontaktu z
    > owymi paniami lambdami (pozatym ze
    > raz cos czytalem ale nic nie zrozumialem)

    Dziwnym nie jest.

    > [zreszta do kobiet jestem, przynajmniej
    > chwilowo ,podobnie zrazony jak do debili]

    Proponuję zostawić więc temat programowania i zająć się problemem kobiet.

  • 5. Data: 2011-04-10 21:32:33
    Od: p...@p...onet.pl

    > Dziwnym nie jest.
    > Proponuję zostawić więc temat programowania i zająć się problemem kobiet.

    a nie zaproponujesz sobie nie pieprzenia i nie zabierania mi
    czasu zenujacymi kawalkami ( zamiast skupienia sie na temacie )?

  • 6. Data: 2011-04-10 21:55:43
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 10/04/2011 22:32, p...@p...onet.pl wrote:

    > a nie zaproponujesz sobie nie pieprzenia i nie zabierania mi
    > czasu zenujacymi kawalkami ( zamiast skupienia sie na temacie )?

    Po pierwsze, w tej kwestii obowiązuje zasada wzajemności. Skoro ty tego
    nie robisz, to dlaczego ja miałbym?

    Po drugie gdybym uważał, że da się to wyjaśnić tak, żebyś zorzumiał, to
    z pewnością bym to zrobił. Jednak na podstawie tego co piszesz odnoszę
    wrażenie, że jesteś osobą o bardzo niewielkich możliwościach zrozumienia
    czegokolwiek.

    I w związku z tym po trzecie moja rada dotyczyła właśnie tego, żebyś nie
    marnował swojego czasu. I innych uczestników grupy przy okazji.

  • 7. Data: 2011-04-10 21:57:01
    Od: p...@p...onet.pl

    > a nie zaproponujesz sobie nie pieprzenia i nie zabierania mi
    > czasu zenujacymi kawalkami ( zamiast skupienia sie na temacie )?

    zrozum moj problem: chce pogadac merytorycznie o programowaniu
    tymczasem dostaje w prezencie albo klozetowe popisy niedorozwinietego socjopaty
    albo zmusza sie mnie do zaznajamiania z glupota niedorozwinietego nastolatka
    albo z kolei serwuje mi sie jakies glodne tez niedorozwiniete nudziarstwa - wszystko
    to nie ma zadnej wartosci a jest bez zenady przez was produkowane - et cetera
    i tak dalej

  • 8. Data: 2011-04-10 22:00:43
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 23:32:33 +0200, p...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > a nie zaproponujesz sobie nie pieprzenia i nie zabierania mi
    > czasu zenujacymi kawalkami ( zamiast skupienia sie na temacie )?

    Sam zacząłeś. Kilka lat temu. I mimo zachęcania, nie przestałeś.
    Ech....

    Waldek

  • 9. Data: 2011-04-10 22:06:59
    Od: Daniel Janus <n...@d...pl>

    Dnia 10.04.2011 p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl>
    napisał/a:

> [...]

    [...]

    > zrozum moj problem: chce pogadac merytorycznie o programowaniu

    Nie chcesz. Gdybyś istotnie chciał, poczytałbyś o podrzuconym Ci haśle
    "lambda" i pociągnąłbyś dyskusję merytorycznie.

    Daniel

  • 10. Data: 2011-04-10 22:12:22
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 10/04/2011 22:57, p...@p...onet.pl wrote:

    > zrozum moj problem: chce pogadac merytorycznie o programowaniu

    No jasne, bo merytoryczna wypowiedź o lambdach to "jestem mizogynem".