  • 11. Data: 2012-03-18 19:00:04
    Temat: Re: brak multi roomu w n
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-03-18 17:54, Cavallino napisal (a):

    > Wszystko co jest w N.
    > Canal+ za nie będzie miał za żadne pieniądze.

    No nie wiem. Teraz to prawda, ale za kilka miesięcy?

  • 12. Data: 2012-03-18 19:10:24
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-03-2012 14:30, pawell32 pisze:

    > za 118 dostaniesz wszystko?

    tak, wg. poprzedniej promocji ktora sie skonczyla w czwartek kosztowalo
    to 123 pln (jeszcze sobie to mozna chyba wyklikac). Pani na biegu
    zrobila nowa promocje ze znizka przy zamawianiu przez telefon i tyle
    wyszlo - na caly okres umowy.

    > w n za 99 masz wszystko, choć jak wszędzie i tak większości kanałów
    > nie da się oglądać.
    > no i c+ daje teraz sagemcom`a, superwynalanzek więc lepiej kup sam
    > dekoder lub dwa.
    > karta i tak na to pozwala.

    na www wyklikalem sobie dwa philipsy

    > w obydwu firmach jest podobnie, często zapominają o tym

    niestety

  • 13. Data: 2012-03-18 19:13:15
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-03-2012 18:13, pawell32 pisze:

    > no wiem.
    > łącznie z bbc knowledge hd, discovery hd, polsat hd, mgm hd,
    > cbeebies i oczywiście wojna i pokój ;-)

    zal mi tylko bbc knowledge hd i discovery hd.

  • 14. Data: 2012-03-18 22:08:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > No nie wiem. Teraz to prawda, ale za kilka miesięcy?

    Za kilka miesięcy to i N nie będzie, więc dalej to będzie prawda.

  • 15. Data: 2012-03-19 06:05:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-18 23:08, Cavallino pisze:

    > Za kilka miesięcy to i N nie będzie, więc dalej to będzie prawda.

    za kilka miesięcy nic nie będzie, bo ma nastąpić
    koniec świata ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 16. Data: 2012-03-19 14:29:23
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2012-03-18 23:08, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "[MF] PL" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Za kilka miesięcy to i N nie będzie, więc dalej to będzie prawda.

    Nie będzie. Jak zwał tak zwał, ale Canal+ będzie mógł mieć.

  • 17. Data: 2012-03-19 14:55:27
    Temat: Odp: brak multi roomu w n
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie będzie. Jak zwał tak zwał, ale Canal+ będzie mógł mieć.

    No teraz też może, jak do Cyfry przejdzie.
    I na tej samej zasadzie będzie mógł mieć za pół roku, tyle że decyzja o
    przejściu nie będzie należała do niego, ale efekt ten sam.

  • 18. Data: 2012-03-20 12:31:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-17 21:14, K pisze:
    > mam "bez turbo" bo umowe podpisywalem w 2009r, teraz chcialem MR, ale
    > istnieje koniecznosc wymiany na turbo. niestety wymiana od stycznia jest
    > czasowo wstrzymana i nie wiedza jak dlugo.

    fakt, brakuje im dekoderów na dzień dzisiejszy, ale jak go uszkodzisz
    to Ci wymienią - mają jeszcze rezerwy.
    co do mr standard - sprawdzają serię posiadanego dekodera.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 19. Data: 2012-03-20 20:48:05

    W dniu 20-03-2012 13:31, pawell32 pisze:

    > fakt, brakuje im dekoderów na dzień dzisiejszy, ale jak go uszkodzisz
    > to Ci wymienią - mają jeszcze rezerwy.
    > co do mr standard - sprawdzają serię posiadanego dekodera.

    jak na złość, przestał działać pilot ;] sugerujesz że mój/ich dekoder z
    2009r mogę potraktować paralizatorem i mi go wymienia na taki co łyka MR?

    .. aż tak mi nie zależy żeby być ich klientem na siłę.