  • 51. Data: 2011-09-07 09:32:37
    Temat: Re: brak multirooma w ence
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-07 10:30, Artur Maśląg pisze:

    > Te rewelacje masz z infolinii?

    niestety.
    kilka minut później juz inne

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 52. Data: 2011-09-07 09:45:22
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 10:07, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Oczywiście, że jest.

    > <cite>
    > Nie mam zamiaru niczego sprawdzać. Mam to w nosie.
    > </cite>
    >
    > To zdaje się znakomite podsumowanie informacji o opłatach.

    Chyba mnie nie zrozumiałeś. Nie jestem osobiście zainteresowany
    multiroomem i mam w nosie co ile kosztuje. Natomiast sprawdziłem na
    stronie n.pl i nic tam nie znalazłem (poproszę o link jeśli się mylę).

  • 53. Data: 2011-09-07 09:51:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-07 11:45, MF[PL] pisze:
    > Chyba mnie nie zrozumiałeś. Nie jestem osobiście zainteresowany
    > multiroomem i mam w nosie co ile kosztuje. Natomiast sprawdziłem na
    > stronie n.pl i nic tam nie znalazłem (poproszę o link jeśli się mylę).

    http://n.pl/nsklep/promocje/swiathd
    na samym dole

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 54. Data: 2011-09-07 10:04:48
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-09-07 11:51, pawell32 pisze:

    > http://n.pl/nsklep/promocje/swiathd
    > na samym dole

    A faktycznie. Sprawdziłem tylko główny ekran z promocjami, bo jak
    pisałem wcześniej, mam to w nosie :)

  • 55. Data: 2011-09-07 10:43:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-07 11:32, pawell32 pisze:

    > niestety.

    Znaczy zostałeś źle poinformowany :)

    > kilka minut później juz inne

    Czy tym razem zgodne z rzeczywistością?

  • 56. Data: 2011-09-07 11:39:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-09-07 12:43, Artur Maśląg pisze:
    > Znaczy zostałeś źle poinformowany :)

    tak

  • 57. Data: 2011-09-07 23:15:03
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek, 2 września 2011 13:15, ŁR wyraził następujacą opinię:
    > W dniu 2011-09-02 01:08, K pisze:

    > Oni ogólnie mają jakiś "burdel", mi przykładowo od kwietnia nie
    > wystawili żadnej faktury. Aż się boję jak wystawią zbiorczą i polecenie
    > zapłaty zabierze mi niemałą sumkę z konta.

    Dokładnie tak jest, wystawiają zbiorczą fakturę i grzecznie, ale dość
    stanowczo odmawiają rozłożenia na raty twierdząc, że wg umowy zgodziłem się
    płacić co miesiąc a nie wtedy gdy dostarczą fakturę.

    W ramach przeprosin włączyli mi za darmo Turbo na "zwykłym" dekoderze ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt