  • 11. Data: 2009-01-03 07:50:44
    Temat: Re: cena domeny bez promocji
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Deni pisze:
    > Użytkownik "SpeX" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Home.pl za .pl kaze placic 99 zl netto, za kolejny rok. Za .com jest 50 zl
    > netto. Sisco ma podobne ceny.
    > Mozesz powiedziec gdzie rejestrujesz domeny za 30 zl? Cena .org i .com
    > powinna byc taka sama wiec wole zalatwic to u Twojego rejestratora skoro ma
    > po 30 zl :-)

    Aaaa i jak kupowałeś domene w promocji to przeczytaj jeszcze raz
    regulamin czy przypadkiem się nie wkopałeś na promocję i zobowiązanie na
    przedłużenie na 2 rok u nich domeny.
    Jak tak miałem w nazwa.pl iż na początku było te 10zł, potem musiałem u
    nich odpłacić za te 70zł ew zapłacić różnicę z pierwszego roku między
    promocją, a ceną normalną( czyli też koło 60zł)