  • 1. Data: 2011-02-12 17:48:53
    Temat: ceny telefonów w Play co się stało ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Czemy telefony w pakietach dla userów i firm tak drastycznie podrożały ?
    Ceny praktycznie sklepowe, taki stary już Galaxy S w cenie ok 800 zł....
    jeszcze z pół roku temu
    kupowałem HTC Desire HD za ok 600 , po prostu szok :)

  • 2. Data: 2011-02-12 19:03:18
    Temat: Re: ceny telefonów w Play co się stało ?
    Od: "michhallski" <o...@o...pl>

    Użytkownik " ." <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeszcze z pół roku temu
    > kupowałem HTC Desire HD za ok 600 , po prostu szok :)

    Pewnie obrośli w piórka i równają do ogółu.

  • 3. Data: 2011-02-12 20:50:18
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2011-02-12 18:48, . pisze:
> [...]
    > jeszcze z pół roku temu
    > kupowałem HTC Desire HD za ok 600 , po prostu szok :)

    TO samo zauważyłem w poprzedniej taryfie LongPlay Internet za 69+paczka
    za 30zl Desire HD był za 650zł a teraz w podobnej cenowo taryfie jest za
    1150zł jakaś maskara wychodzi z tego że chyba play na Telefon już nikogo
    nie złapie.
    Znaczy się nabór użytkowników zakończony przynajmniej tych bardziej
    świadomych. ;)

  • 4. Data: 2011-02-12 23:48:53
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    . wrote:
> [...]
    > cenie ok 800 zł.... jeszcze z pół roku temu
    > kupowałem HTC Desire HD za ok 600 , po prostu szok :)

    http://tinyurl.com/6csm6c2
    i wszystko jasne ;)

  • 5. Data: 2011-02-12 23:51:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Feb 2011 20:03:18 +0100, michhallski wrote:

    >Pewnie obrośli w piórka i równają do ogółu.

    Albo spadly im stawki MTR, bo UKE mialo przeciez jakis harmonogram.

    J.

  • 6. Data: 2011-02-13 07:36:27
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-13 00:51, J.F. wrote:

    > Albo spadly im stawki MTR, bo UKE mialo przeciez jakis harmonogram.

    Play ustamy niej. Gruszki, przecznika rasowego sieci zapowiadał, że sieć
    odejdzie od dawania "tanio" a zacznie dawać "więcej".

    No, to zaczęli od więcej, za telefon. ;-)

    Jak sięgnę pamięcią, to było tak i z Ideą - też się przez grupę
    przewaliła awantura. I pewnie nie tylko z Ideą - pomysł, żeby oferować
    więcej usług (czyli tego, czego sieć ma zwykle pod dostatkiem) podnosząc
    de facto ceny to ja już słyszałem parę razy.

    Są tu sędziwi grupowicze, to pewnie powiedzą kiedy. Może ten, co
    "zakładał grupę" coś powie - się zna na wszystkim. ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 7. Data: 2011-02-13 09:17:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Feb 2011 08:36:27 +0100, TGor wrote:

> [...]
    >przewaliła awantura. I pewnie nie tylko z Ideą - pomysł, żeby oferować
    >więcej usług (czyli tego, czego sieć ma zwykle pod dostatkiem) podnosząc

    Eter nie jest z gumy i nie jestem taki pewnien czy pod dostatkiem.
    Czasem sie dziwne rzeczy dzieja.

    >de facto ceny to ja już słyszałem parę razy.

    Ostatnio raczej bylo odwrotnie - ceny uslug spadaly, a sieciom zalezy
    na przychodach. A wiec dajemy wiecej ... aby utrzymac wysoki
    abonament. Z Idea bylo odwrotnie - podniesli ceny jak juz mogli.
    Ale wczesniej tez bylo "dajemy wiecej (minut) za tyle samo"

    A potem nie ma z czego doplacac do telefonow :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-02-13 09:21:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Feb 2011 21:50:18 +0100, marcink wrote:
> [...]
    >nie złapie.
    >Znaczy się nabór użytkowników zakończony przynajmniej tych bardziej

    Ale im sie kiedys umowy skoncza i tez dostana nowe, "lepsze" oferty
    :-)

    Ciekawe czy im sie uda obnizyc ceny polaczen do siebie u innych
    operatorow, bo chwilowo to ciagle jest odstreczajace.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-13 09:28:34
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-13 10:17, J.F. wrote:

    > Eter nie jest z gumy i nie jestem taki pewnien czy pod dostatkiem.
    > Czasem sie dziwne rzeczy dzieja.

    Jasne, ale jak sieć ma odpowiednią pojemność, to można być hojnym w tym
    zakresie. Myślę, że to oczywiste, że niewielu wygada 500 minut + 1000 w
    sieci (choć tym, co tyle wygadują wydaje się inaczej). Czy ile tam jest
    teraz dużo.

    Trochę tak, jak z all-you-can-eat. Za 10 Euro jesz ile chcesz - to w
    takich Niemczech nie majątej a i tak zarabiają.

  • 10. Data: 2011-02-13 12:23:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-13 10:28, TGor pisze:

> [...]
    >
    > Trochę tak, jak z all-you-can-eat. Za 10 Euro jesz ile chcesz - to w
    > takich Niemczech nie majątej a i tak zarabiają.

    Tyle że Niemiec nie będzie głodował od rana, aby po południu nażreć się
    za 4 obiady i nie jeść nic do kolejnego dnia :)

    --
    Liwiusz