  • 1. Data: 2020-02-03 22:41:51
    Temat: chłodzenie i "tunele"
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Chyba przegapiłem jakiś okres w chłodzeniu procesorów. Co dają takie
    tunele jak np. tutaj?

    https://allegro.pl/oferta/wydajny-cooler-avc-3xheatp
    ipe-miedz-tunel-s775-7128575492

    JaceK

  • 2. Data: 2020-02-03 22:50:23
    Temat: Re: chłodzenie i "tunele"
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2020 22:41:51 +0100, JaceK napisał(a):

    > Chyba przegapiłem jakiś okres w chłodzeniu procesorów. Co dają takie
    > tunele jak np. tutaj?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/wydajny-cooler-avc-3xheatp
    ipe-miedz-tunel-s775-7128575492

    Spróbuj. Przekonasz się że niewiele a i to z trudem. Są skuteczniejsze
    metody chłodzenia peceta, zapewniające wystarczające chłodzenie
    wrażliwych podzespołów przy minimalnym hałasie.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2020-02-04 07:49:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-03 22:41, JaceK wrote:
    > Chyba przegapiłem jakiś okres w chłodzeniu procesorów. Co dają takie
    > tunele jak np. tutaj?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/wydajny-cooler-avc-3xheatp
    ipe-miedz-tunel-s775-7128575492

    zasysanie powietrza do chlodzenia z zewnatrz (dostosowanej do tego)
    obudowy - zimniejszego niż ze środka

    http://i.imgur.com/jKfhSEF.png

  • 4. Data: 2020-02-04 12:18:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-04 o 07:49, m4rkiz pisze:

    ipe-miedz-tunel-s775-7128575492

    > zasysanie powietrza do chlodzenia z zewnatrz (dostosowanej do tego)
    > obudowy - zimniejszego niż ze środka
    >
    > http://i.imgur.com/jKfhSEF.png

    Dokładnie chodzi o zasysanie chłodniejszego powietrza
    spoza obudowy.
    A jedyna nowość to mocowanie tunelu do chłodzenia.
    W czasach C2D a może i P4 takie tunele były mocowane
    wkretami do bocznej ścianka obudowy.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2020-02-04 17:21:34
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 04.02.2020 12:18, RadoslawF wrote:

> [...]
    > spoza obudowy.
    > A jedyna nowość to mocowanie tunelu do chłodzenia.
    > W czasach C2D a może i P4 takie tunele były mocowane

    Dzięki za odpowiedzi!

    JaceK