  • 1. Data: 2011-10-05 07:41:08
    Temat: citroen c3 nie działa wspomaganie kontrolka hamulca i trakcji swieci
    Od: zorby <z...@p...onet.pl>

    Witam, dziś podczas jazdy nagle coś pipneło zapaliła się kontrolka
    hamulca ręcznego i układu antypoślizgowego taki żółty trójkąt, przestał
    działać prędkościomierz ( licznik) i przestało działać wspomaganie,
    zapalałem i gasiłem kilka razy i to samo, auto postało do popołudnia i
    teraz wsiadam odpalam i kontrolki się nie świeca, nie działa tylko
    wspomaganie i te dwie kontrolki, ktoś ma pomysł co to może być?
    Alternator??

    z góry dzieki za wszelkie sugestie

    P.S. byłem sie teraz przejechac to jechał za pierwszym razem normalnie
    ze wspomaganiem bez kontrolek, za druga jazda znowu kontrolki swieca i
    brak wspomagania
    pozdrawiam
    Rafał