  • 1. Data: 2009-07-20 18:48:42
    Temat: co to za znak?
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C07%5C20%5Cbikepic
    s-1731771-full.jpg

    jakas sensowna interpretacje poprosze

    scibor
    czarna perla - CBF500

  • 2. Data: 2009-07-20 19:20:48
    Temat: Re: co to za znak?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    scibor1 pisze:
    > http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C07%5C20%5Cbikepic
    s-1731771-full.jpg

    > jakas sensowna interpretacje poprosze

    Proste, że się dalej nie da, chyba że na lewo.
    A 30 min to chyba czas związany ze sprawdzaniem jakości zaopatrzenia w
    "załączniki"

  • 3. Data: 2009-07-20 19:32:25
    Od: "Henio" <h...@m...mp>

    Uzytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C07%5C20%5Cbikepic
    s-1731771-full.jpg

    > jakas sensowna interpretacje poprosze

    ten znak to sie nazywa fake :)

  • 4. Data: 2009-07-21 05:47:58
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C07%5C20%5Cbikepic
    s-1731771-full.jpg

    > jakas sensowna interpretacje poprosze

    Na jednym slupku dwie informacje.
    1. Nakaz jazdy w lewo
    2. Koniec zakazu postoju/zatrzymywania sie - tylko strzalki w dol brakuje

    tak mi sie wydaje:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 5. Data: 2009-07-21 10:18:01
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    scibor1 pisze:
    > http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C07%5C20%5Cbikepic
    s-1731771-full.jpg

    > jakas sensowna interpretacje poprosze
    >
    > scibor
    > czarna perla - CBF500

    A mnie sie zdaje, ze wczesniej, przed poprzednim skrzyzowaniem musial
    byc taki sam nakaz, tylko z tabliczka "Nie dotyczy zaopatrzenia do 30
    min." co znaczyloby, ze przy wjezdzie z zaopatrzeniem na mniej niz 30
    minut ten nakaz nie obowiazuje.
    Na zdjeciu z linki jest znak z kolejnego skrzyzowania i odwolanie
    dopuszczenia wjazdu zaopatrzenia dalej na wprost.

    Tak sobie wydumalem...

  • 6. Data: 2009-07-22 18:05:38
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    scibor1 pisze:
    ...>8
    > http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C07%5C20%5Cbikepic
    s-1731771-full.jpg

    > jakas sensowna interpretacje poprosze

    IMHO poprostu dalej jest deptak z zakazem wjazdu.
    Ale sa tez i sklepy i knajpy do ktorych trzeba dowiezc np browarka wiec
    zrobiono wyjatek dla zaopatrzenia (ale jak widac na krotko).

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 7. Data: 2009-07-22 22:03:59
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 22 Lip, 20:05, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:

    > IMHO poprostu dalej jest deptak z zakazem wjazdu.

    jadac dalej na wprost wjezdzasz pod prad w jednokierunkowa:), tak z 70
    metrow dlugosci
    przez x czasu byl tam sam nakaz skretu w lewo za znakiem, i w tedy
    mialo to sens - ze 3 miesiace temu dolozyli ta tabliczke i sens sie
    stracil, tym bardziej, ze pare razy widzialem jadacy pod prad
    dostawczak
    musze przyuwazyc policjantow kiedys w rynku i poprosze o
    ustosunkowanie sie:D

    scibor
    czarna perla - CBF500