  • 1. Data: 2014-09-25 18:17:57
    Temat: cyfrowy polsat jakaś pierdolona podwyżka?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    do tej pory płaciłem za cyfrowy polsat 39,9 pln...
    od tego miesiąca pisze mi na ekranie, że mam wpłacić 49,9 pln...
    powiedziałem pierdolę i wpłaciłem 39,9 pln...
    a oni mi wyświetlają, że mam dopłacić do pełnej kwoty...

    co jest grane?

  • 2. Data: 2014-09-25 20:19:56
    Temat: Re: cyfrowy polsat jakaś pierdolona podwyżka?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 września 2014 18:17:57 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:

    > co jest grane?

    Dopłata dla Tuska

  • 3. Data: 2014-09-26 08:11:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > powiedziałem pierdolę i wpłaciłem 39,9 pln...
    > a oni mi wyświetlają, że mam dopłacić do pełnej kwoty...

    oglądałeś mistrzostwa?
    to teraz ktoś musi pokryć te straty.

  • 4. Data: 2014-09-29 20:17:38

    On 25/09/2014 17:17, platformowe głupki wrote:
> [...]
    > powiedziałem pierdolę i wpłaciłem 39,9 pln...
    > a oni mi wyświetlają, że mam dopłacić do pełnej kwoty...

    dostales domiar za trollowanie.