  • 1. Data: 2014-07-09 20:02:28
    Temat: czary z transmisją danych
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    telefon: Moto G
    system android 4.4.2
    operator: orange

    aby wysylac/odbierać mmsy włączyłem transmije danych i przeedytowałem
    APN Orange PL zmieniając APN i nazwę użytkownika na randomowe. I
    wszystko działało jak miało działać (brak netu, mozliwosc
    wysylania/odbierania MMS) przez kilka tygodni. Az tu nagle dzis jak
    tylko wylaczylem wifi od razu pokazuje sie ikonka transmisji danych i
    ssie. I to jakos paskudnie - wg licznika 400 KB a z konta zniknęło 10
    zł! Sprawdzam czy APNy sie nie zrestartowały a tu wszytko jak ustawiłem
    wczesniej. Zmieniłem wiec jeszcze hasło i typ APN na randomowy ciag
    znaków i pomogło. Działą jak wczesniej. Tylko, ze zupelnie nie rozumiem
    co sie stało. Jakim cudem Orange przepuszczał APN z niepoprawnymi
    ustawieniami?
    macie jakies pomysły?

    --
    @foe_pl