  • 51. Data: 2019-01-03 14:53:10
    Temat: Re: czy czeste ładowania akumulatora go zniszczy ?
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2019-01-03 o 14:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "karol"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Moze - jedno czy drugie - dosc malo, choc jednoczesnie dosc duzo - co
    > pare dni warto jednak przejechac kawalek autem.
    >
    > A swoja droga ciekawe co to tak skacze, auto wylaczone powinno byc dosc
    > stabilne.
    >
    > Telefon ?
    >
    > J.

    bezpiecznik od telefonu wylaczony
    wiekszosc czasu jest 0,04-0,05, czasem jest 0,05-006 czyli to jest w
    normie tak ?

    da sie zejsc jeszcze nizej z napieciem? jaka jest srednia ?:)

  • 52. Data: 2019-01-03 15:02:03
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 03 Jan 2019 14:53:10 +0100, karol wrote:
    > bezpiecznik od telefonu wylaczony wiekszosc czasu jest 0,04-0,05, czasem
    > jest 0,05-006 czyli to jest w normie tak ?

    50mA brzmi ok. Oczywiście 0 byłoby lepiej, ale w dzisiejszych samochodach
    już się tak nie da.

    > da sie zejsc jeszcze nizej z napieciem?

    Z prądem.
    Jak powyjmujesz wszystkie bezpieczniki to się dowiesz :)

    > jaka jest srednia ?:)

    Moja Nadia ciągnie 20mA (podtrzymanie pamięci kalkulatora + immobilizer).

    Mateusz

  • 53. Data: 2019-01-03 16:30:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >bezpiecznik od telefonu wylaczony
    >wiekszosc czasu jest 0,04-0,05, czasem jest 0,05-006 czyli to jest w
    >normie tak ?
    >da sie zejsc jeszcze nizej z napieciem? jaka jest srednia ?:)

    te 0.05A to raptem 1.2 Ah /dobe.

    Wiec producent sie nie przejmuje - po dwoch tygodniach postoju auto
    ciagle zapali, albo klient ma zuzyty akumulator i powinien kupic nowy
    :-)

    Moja vectra to nawet nie wiem ile bierze - poza dwoma przypadkami
    zapalala, wiec nie mierzylem :-)

    J.

  • 54. Data: 2019-01-04 00:14:17
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-02 19:02, Irokez wrote:

    > Nie, tylko wzrost rezystancji wewnętrznej wraz ze spadkiem temperatury,
    > co przekłada się na mniejszy prąd rozruchowy kiedy masz większe opory
    > mechaniczne rozrusznik-silnik związane ze spadkiem temperatury.
    > Leci w dół sprawność akumulatora, nawet o połowę dla -20 stopni
    >
    > A poczytaj sobie na ten przykład:
    >
    > http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.elemen
    t.baztech-01ef704d-3c6a-453a-995d-f5dfb9d1810a/c/178
    _457_A_EiT_GORSKI_HERNIK_LOTKO_LONGWIC.pdf

    Na ..j mi czytać to co już wiem. Pytam czemu -20 jest problemem a 0 nie
    może być?

  • 55. Data: 2019-01-04 01:32:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na syberii albo innej alasce -20 nie jest problemem bo to ichnie nasze 0.

  • 56. Data: 2019-01-04 09:25:11
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 00:14, kk pisze:

    > Na ..j mi czytać to co już wiem. Pytam czemu -20 jest problemem a 0 nie
    > może być?

    Nie wiem jak to napisać...

    --
    Irokez

  • 57. Data: 2019-01-04 11:07:17
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    t.baztech-01ef704d-3c6a-453a-995d-f5dfb9d1810a/c/178
    _457_A_EiT_GORSKI_HERNIK_LOTKO_LONGWIC.pdf

    > Na ..j mi czytać to co już wiem. Pytam czemu -20 jest problemem a 0 nie
    > może być?

    Przy -20 spowalnia się reakcja chemiczna :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 58. Data: 2019-01-05 01:55:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-04 09:25, Irokez wrote:

    > Nie wiem jak to napisać...

    No to się zastanów. Artykuł kończy się stwierdzeniem, że przy +5 jest
    już realny problem czy może mam zwidy?

  • 59. Data: 2019-01-05 01:59:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-04 11:07, LordBluzg(R) wrote:

    t.baztech-01ef704d-3c6a-453a-995d-f5dfb9d1810a/c/178
    _457_A_EiT_GORSKI_HERNIK_LOTKO_LONGWIC.pdf

    > Przy -20 spowalnia się reakcja chemiczna :)

    Alkohol zamarza i nie chce się wlewać do gardła? :-)

  • 60. Data: 2019-01-05 10:12:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-05 o 01:59, kk pisze:

    t.baztech-01ef704d-3c6a-453a-995d-f5dfb9d1810a/c/178
    _457_A_EiT_GORSKI_HERNIK_LOTKO_LONGWIC.pdf

    > Alkohol zamarza i nie chce się wlewać do gardła? :-)

    https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/por
    ady/news-akumulator-tez-moze-zamarznac-czy-da-sie-go
    -uratowac,nId,2552384