eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingczy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne? › czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 10 Sep 2019 12:14:06 -0700 (PDT)
    Subject: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
    From: fir <p...@g...com>

    Ostatnio od wielu tygodni znowu nie programuje (zajmowalem sie ostatnio raczej
    psychologia i ew esportem) mysle jednak by troche wrocic do programowania,

    jakbym mial wrocic to najrozsadniej by bylo dobrze nauczyc sie androida, nieststy po
    przeczytaniu w tydzien (z pewnym zrozumieniem) jednego tutoriala i po skompilowaniu
    kilku projektow ogarnela mnie
    dosyc potezna nuda

    (do kodowanie w c/winapi nie mam az takiego poczucia nudy, tam proste rzeczy moge
    kodowac od reki, trudniejsze technicznie z bólem ale i z pewnym zainteresowaniem,
    natomiast na trdniejszych koncepcyjnie wysiadam ale jednak w trakcie)

    stad powstaje pytanie, czy przypadkiem nie jest tak ze programowanie wysokopoziomowe
    (choc nie wiem czy jest to odpowiednie slowo bo moze chodzi bardziej o slowo
    'wspolczesne' (?) a moze poprostu bardziej o 'oop' ?) nie jest INHERENTNIE nudne, nie
    jest nudziarstwem?

    nie umiem tego ocenic bo nie wiem co jest specyficzne dla mnie, problem zlewa sie tez

    z ogolnym zmieniejszeniem zainteresowania sie programowaniem...ciezko o tyle mi
    powiedziec czy ogolnie moje wrazenie czy tez teza jest ogolnei poprawne czy tez
    raczej ogolnie bledne?

    (pytanie tez ma analogiczne dopelnienie w pytaniu czy programowanie
    niskopoziomowe/oldschoolowe nie jest ingherentnie bardziej ciekawe, czego tez nie
    umiem ocenic... ogolnie wydaje mi sie ze tak ale nie ejstem w stanie powiedziec "na
    ile" i co z tym faktem poczac)

    w ogole to mozna by zrzucic na starosc (czasem wogole gubie sie w odpowiedzi na
    pytanie ile ja wlasciwie mam lat bo jakos zapominam ale wychodzi na to ze mam okolo
    40 i jest to pewnie prawda ale jakby nie do konca bo pewne rzeczy w zyciou nadal mnie
    troche interesuja... nawet jakby jest pewnee odczucie ze interesuja mnie parwie tak
    jakbym mial 19 lat (moze zludne) np podlewanie roslin doniczkowych ;c (mrugam ale
    jakis sie tymi rozliwnami nieco zainteresowalem) albo esport wlasnie (i kibicowanie
    G2 w lolu) wiecz czemu programowanie mi tak zbrzydlo...?

    nie do konca moze zbrzydlo ale czesto nei chce zlapac, a jak juz zlapie to nie trzyma
    tak dlugo (mimoz e samo kodowanie jak juz sie zmusze idzie mi nieporownanie lepiej
    niz kiedys)