  • 1. Data: 2012-07-02 07:03:04
    Temat: czy podpięcie modemu LTE do routera zlikwiduje obciążenie kompa?
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Kumpel ma dość leciwy laptop HP Pavillion o ile dobrze pamiętam DV6121.
    Jest tam XP Media Center, 1 GB ramu, hdd 120 GB 5400 i procek dwurdzeniowy
    core duo 1,73 Ghz. Po podłączeniu modemu LTE Huawei e398 i uruchomieniu
    oprogramowania, obciążenie procka wynosi non stop 20%, dysk bez przerwy coś
    tam mieli i się kręci no i wiatraczek chodzi non stop co generuje niezły
    hałas. Tak więc pytanie: czy jeżeli kumpel kupi router obsługujący ten
    modem LTE i modem podepnie pod router udostepniając net bezprzewodowo przez
    WiFi - to laptop odbierając net przez wbudowanę kartę WiFi przestanie
    mielić dyskiem i proceser też przestanie się grzać - bo de facto już nie
    bedzie korzystać z oprogramowania do obsługi modemu LTE? Czy też nie bedzie
    to miało żadnego wpływu na to?

  • 2. Data: 2012-07-02 07:19:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .net...
[...]

    Wywalić te oprogramowanie i tech windows sam dzwoni.

  • 3. Data: 2012-07-02 09:25:15
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > mielić dyskiem i proceser też przestanie się grzać - bo de facto już nie
    > bedzie korzystać z oprogramowania do obsługi modemu LTE? Czy też nie
    > bedzie to miało żadnego wpływu na to?

    1. NTG

    2. Mobile Partner to zlo/gowno/itd-
    - ta aplikacja non stop bierze mi ok. 20% czasu proca.

    Zrob tak:
    polacz sie z netem przez mobile partnera i zobacz ile proca jest zuzywane
    (pewnie bedzie 15-20%);
    potem wylacz mobile partnera i odpal odpowiednie polaczenie z panelu
    "Połączenia sieciowe".
    Zuzycie procesora powinno drastycznie spasc.

    Po prostu lacz sie bez uzycia aplikacji MobilePartner (brandowanej czy nie -
    jeden pies).

  • 4. Data: 2012-07-02 09:35:58
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Wywalić te oprogramowanie i tech windows sam dzwoni.

    Dokladnie.

  • 5. Data: 2012-07-02 10:36:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    qwerty pisze tak:

    Jak włączyć cycaty w tym sprzęcie?

    Bo widzę dużo ludzi z tym problemem a instalowac tego nie mam zamiaru.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2012-07-02 13:35:45
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    > core duo 1,73 Ghz. Po podłączeniu modemu LTE Huawei e398 i uruchomieniu
    > oprogramowania, obciążenie procka wynosi non stop 20%, dysk bez przerwy coś

    łącz się z siecią za pomocą TopNetInfo. do pobrania z forum "BezKabli"
    ToMasz

  • 7. Data: 2012-07-02 17:17:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...
    > Jak włączyć cycaty w tym sprzęcie?
    >
    > Bo widzę dużo ludzi z tym problemem a instalowac tego nie mam zamiaru.

    Nie da się.

  • 8. Data: 2012-07-02 17:18:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > "Połączenia sieciowe".
    > Zuzycie procesora powinno drastycznie spasc.

    U mnie MP ogranicza też przepustowość (od 20 do 50%). No chyba, że core i7 nie
    wyrabia na 512 Kbps. ;)

  • 9. Data: 2012-07-02 18:20:47
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2012-07-02 07:03, Piotrek wrote:
> [...]
    > oprogramowania*, obciążenie procka wynosi non stop 20%, dysk bez przerwy coś

    Zaznaczono j/w (co obciaza procek). poszukaj jakiegos softu
    dostarczanego przez producenta, nie operatora komorkowego.

  • 10. Data: 2012-07-02 21:02:14
    Temat: Re: czy podpięcie modemu LTE do routera zlikwiduje obciążenie kompa? [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    qwerty pisze tak: