  • 1. Data: 2011-03-02 16:46:11
    Temat: da vinic learning - koniec oglądania?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    podobno od 1 kwietnia nka konczy nadawanie davinci learning. czy jest
    jakaś inna możliwość oglądania tego kanału? UPC - dodpada - 81zł bez
    nagrywarki

    Pozdrawiam

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-03-03 06:23:10
    Temat: Re: da vinic learning - koniec oglądania?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-02 17:46, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > podobno od 1 kwietnia nka konczy nadawanie davinci learning.

    tak. w związku z powyższym (i chyba jeszcze innych drobnych zmian)
    można złożyć wypowiedzenie do 21 marca i zakończyć
    umowę z końcem marca.
    lub przedłużyć na dobrych warunkach.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 3. Data: 2011-03-03 07:58:51
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    pawell32 pisze:

    > tak. w związku z powyższym (i chyba jeszcze innych drobnych zmian)
    > można złożyć wypowiedzenie do 21 marca i zakończyć
    > umowę z końcem marca.
    > lub przedłużyć na dobrych warunkach.

    tylko ze ja chętnie "przejdę" do kogokolwiekk kto ma w ofercie Davinci
    learning.

    Przy okazji. dlaczego do 21 marca? mnie oficjalnie DVL działa, nie mam
    obowiązku czytać satkuriera?
    Dwa: czy możesz coś wiecej powiedzieć na temat:przedłużyc na dobrych
    warunkach?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-03-03 08:09:03
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    Przy okazji. dlaczego do 21 marca? mnie oficjalnie DVL działa, nie mam
    obowiązku czytać satkuriera?
    Dwa: czy możesz coś wiecej powiedzieć na temat:przedłużyc na dobrych
    warunkach?

    ja dostałem 2 dni temu pisemko od N-ki że kanał Da Vinci Learning nadawany
    będzie do 31 marca
    rezygnacje należy przesłać w formie pisemnej do Centrum Abonenta w
    nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2011 r

    Arek.

  • 5. Data: 2011-03-03 09:33:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-03 08:58, ToMasz pisze:
    > tylko ze ja chętnie "przejdę" do kogokolwiekk kto ma w ofercie Davinci
    > learning.

    rozumien, ale nie wiem kto jeszcze to ma w ofercie

    > Przy okazji. dlaczego do 21 marca? mnie oficjalnie DVL działa, nie mam
    > obowiązku czytać satkuriera?

    tę informację mam z infolinii, poza tym większość już dostała to
    na piśmie

    > Dwa: czy możesz coś wiecej powiedzieć na temat:przedłużyc na dobrych
    > warunkach?

    ja zostałem na abo 48 + multiroom

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 6. Data: 2011-03-03 15:43:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.03.2011 08:58, ToMasz pisze:

    > tylko ze ja chętnie "przejdę" do kogokolwiekk kto ma w ofercie Davinci
    > learning.

    z tego co widze, jest w polsacie cygrowym

  • 7. Data: 2011-03-03 20:29:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > podobno od 1 kwietnia nka konczy nadawanie davinci learning. czy jest
    > jakaś inna możliwość oglądania tego kanału? UPC - dodpada - 81zł bez

    znalazłem taki "news"

    http://satkurier.pl/news/51765/polski-da-vinci-learn
    ing-z-kart-mtv-unlimited.html

    Czy ktoś moze sprawdzić czy nadal jest możliwy odbiór?
    pozdrawiam
    ToMasz

  • 8. Data: 2011-03-04 16:56:48
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-03 21:29, ToMasz pisze:

    > znalazłem taki "news"
    >
    > http://satkurier.pl/news/51765/polski-da-vinci-learn
    ing-z-kart-mtv-unlimited.html

    > Czy ktoś moze sprawdzić czy nadal jest możliwy odbiór?

    Nie jest już możliwy.