  • 1. Data: 2017-12-28 17:09:09
    Temat: dekoder z nowym tv
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Przymierzam się do kupna tv zamiast kineskopowy starego HCM.
    Zastanawiam się, jak ten nowy tv, podłączyć do mojego dekodera
    HD XS65 Combo, gdyby telewizor nie miał eurozłącza (jak to teraz często
    bywa)?
    Teraz tv z dekoderem łączy obustronnie eurozłącze.

    Moje Combo obsługuje DVB-T oraz Sat.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2017-12-28 17:19:45
    Temat: Re: dekoder z nowym tv
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28.12.2017 o 17:09, Krycha pisze:
> [...]
    > bywa)?
    > Teraz tv z dekoderem łączy obustronnie eurozłącze.

    Bardzo dobrze, że nie podłączysz za pomocą eurozłacza bo ono nie
    umożliwia przesyłania sygnałów w (F)HD.
    Do tego służy złącze HDMI, które Twój tuner też posiada, odpowiedni
    kabelek kupisz już za kilkanaście zł w każdym sklepie RTV i komputerowym.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2017-12-28 20:03:08
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 28.12.2017 o 17:19, Czarek pisze:

> [...]
    > Do tego służy złącze HDMI, które Twój tuner też posiada, odpowiedni
    > kabelek kupisz już za kilkanaście zł w każdym sklepie RTV i komputerowym.

    Dzięki :-)

    Krycha

  • 4. Data: 2017-12-28 20:10:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28.12.2017 o 20:03, Krycha pisze:

    > Dzięki :-)

    Jeszcze jedno- przed zakupem nowego telewizora, jeśli nie jesteś zbyt
    obeznana w temacie, zasięgnij porady np. na tej grupie.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2017-12-28 22:52:40
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 28.12.2017 o 20:10, Czarek pisze:

    > Jeszcze jedno- przed zakupem nowego telewizora, jeśli nie jesteś zbyt
    > obeznana w temacie, zasięgnij porady np. na tej grupie.

    Biorąc pod uwagę, że mam dekoder HD XS65 Combo, to szukam telewizora
    o umiarkowanej cenie, nie powielającego tych możliwości, które posiada
    dekoder.
    SmartTV, WiFi, internet - niewymagane.
    Mile widziane eurozłącze ze względu na podłączenie wideo Panasonic
    NV-J35HQ, który jeszcze działa.

    Krycha.

  • 6. Data: 2017-12-29 07:49:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mile widziane eurozłącze ze względu na podłączenie wideo Panasonic
    > NV-J35HQ, który jeszcze działa.
    a co robi? Znaczy _tylko_ odtwarza, czy nagrywa też coś?

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-12-29 08:42:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 22:53:03 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> [...]
    > dekoder.
    > SmartTV, WiFi, internet - niewymagane.
    > Mile widziane eurozłącze ze względu na podłączenie wideo Panasonic

    https://allegro.pl/kategoria/telewizory-lcd-14241?or
    der=d&stan=nowe&zlacza=Euro&zlacza=HDMI

    Tu masz nowe(czytaj opisy bo pomimo kategoria nowe są Miszcze co używane wstawiają
    albo uszkodzone) telewizory z hdmi i eurozłączem posegregowane wg ceny z przesyłką
    Określ Sobie zakres cenowy pomiń jakieś egzotyczne marki i bierz największy na jaki
    Ciebie stać
    Ja osobiście polecam Samsungi i TCL ale to moja opinia bo mam/miałem i nie było
    problemow.
    W rodzinie ze dwa LG sa i tez nie ma powodów do narzekań

  • 8. Data: 2017-12-29 09:10:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 23:42:44 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> [...]
    problemow.
    > W rodzinie ze dwa LG sa i tez nie ma powodów do narzekań

    Ja tam bym celował w Samsungi i to używane. Te wideo to bym już spuścił
    do kanału. I co do wielkości ekranu - pełna zgoda. Bierz największy 4k
    jaki ci się uda zmieścić w chacie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-12-29 09:33:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 09:10:51 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Ja tam bym celował w Samsungi i to używane. Te wideo to bym już spuścił
    > do kanału. I co do wielkości ekranu - pełna zgoda. Bierz największy 4k
    > jaki ci się uda zmieścić w chacie.

    Badałem temat tv dwa tygodnie temu, w końcu tylko Samsungi na polu boju zostawiłem.
    Przy 4k używane Samsungi to oferty z lombardów najczęściej były a ceny praktycznie
    takie same jak w sklepach
    W końcu kupiłem 58calowego Samsunga
    https://allegro.pl/listing?string=ue58mu6192&order=m
    &bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-ele-1-1-10
    03
    Kupiłem w OleOle ale na allegro bo tam mieli cenę 2999zł a w sklepie netowym 3 stówy
    drożej
    Teraz widzę że i na allegro podnieśli do 3129zł

  • 10. Data: 2017-12-29 09:48:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2017 00:33:56 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Kupiłem w OleOle ale na allegro bo tam mieli cenę 2999zł a w sklepie netowym 3
    stówy drożej
    > Teraz widzę że i na allegro podnieśli do 3129zł

    Ja w zeszłym roku przechodziłem z kineskopowych na LCD. Wybrałem
    Samsungi ze względu na rodzaj matryc (choć producenci unikają podawania
    typu matrycy jak zarazy :). Kupiłem na Allegro UE48xxx za jakieś 800 PLN
    dla siebie i UE32xxx za jakieś 600PLN dla żonki. Ten większy działa bez
    awarii jak do tej pory, ten mniejszy popsuł się dwa razy (raz moduł
    logiki matrycy, jakieś 100 zł, drugi raz sfajczyła się jedna dioda na
    pasku podświetlenia, koszt zero) ale uważam że miałem pecha :)
    --
    Jacek
    I hate haters.