  • 1. Data: 2011-02-17 11:52:58
    Temat: diagnostyka DVB-T
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    mam pozycony stick USB - tuner Pinacle PCTV Hybrid Pro Stick (z
    mpeg-4) - dziala, ale brakuje mi informacji szczegolowej o
    jakosci/sile sygnalu, stopie bledow...

    Czy jest jakis prosty software do zrobienia diagnostyki pod katem
    ustawienia anteny? Chcialbym aby bardziej dokladniej byly wyswietalne
    na biezaco informacje o sygnale a w szczegolnosc poziom (szybsza
    reacja) i stopa bledow itp.

    Macie wiedze, czy istnieje jakis programik, co wykorzystalby obecnosc
    tunera w systemie (sterownik) i przejalby nad nim kontrole aby
    wystwietlac parametry sygnalu dvb-t ??? Tak tylko do diagnostyki?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-02-17 11:54:06
    Temat: Re: diagnostyka DVB-T
    Od: a...@p...pl

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-02-17 12:05:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci news:

    > Macie wiedze, czy istnieje jakis programik, co wykorzystalby obecnosc
    > tunera w systemie (sterownik) i przejalby nad nim kontrole aby
    > wystwietlac parametry sygnalu dvb-t ??? Tak tylko do diagnostyki?

    Chyba kazdy program do odbioru DVB bedzie posiadal takie funkcje.

  • 4. Data: 2011-02-17 12:27:52
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 17 Feb 2011 13:05:19 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Chyba kazdy program do odbioru DVB bedzie posiadal takie funkcje.

    ten od kompletu TV Centre pro - pokazuje paski i liczy (sila/jakosc)
    ale do konca mu nie wierze. Wypisuje np.

    sila 67, jakosc 100 - a obraz sie czasami zacina

    Poza tym bardzo duza bezwladnosc. Stopy bledow nie wypisuje!!! A
    przydalaby sie i np. sila sygnal w dB.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-02-17 12:35:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ten od kompletu TV Centre pro - pokazuje paski i liczy (sila/jakosc)
    > ale do konca mu nie wierze. Wypisuje np.
    >
    > sila 67, jakosc 100 - a obraz sie czasami zacina

    Bo niekoniecznie od tego, ze sygnal slaby.
    Jak masz chwilowy brak sygnalu to i sie zacina.
    Ale to tez zalezy od wykorzystywanego kodeka - np. CoreAVC nie zatrzymuje
    obrazu, tylko wyswietla obraz z lekkimi zaklóceniami.