  • 1. Data: 2014-01-31 14:56:40
    Temat: do czego moze przydac sie interpreter c ?
    Od: firr <p...@g...com>

    ostatnio interesowalem sie znowy ktorys tam raz
    pobieżnie tematem jezykow skryptowych i zatrzymalem
    sie niespodziewanie na temacie skryptów w składni c
    - mialyby one dla mnie pewne zalety - jestem dosyc
    przyzwyczajony do składni c, (ktora zreszta nie
    jest zla w porownaniu z innymi jezykami skryptowymi)
    nie musialbym sie rozmieniac na drobne przestawiajac
    sie na inna skladnie tylko skupic sie na samej
    skladni, byc moze laczenie skompilowanej czesci
    ze skryptową wygladaloby mile jednorodnie w zrodłach,
    i przede wszystkim mozna by po prostu latwo przepinac
    jedno na drugie (tj nie trzeba przepisywac ze skryptu na c) (!!!!) (szereg powaznych
    zalet)

    pytanie tylko do czego moze sie przydac taki c-skrypt?

    FIR

    (z interpreterow probowalem cinta - wersja konsolowa dzialala mi bardzo ladnie, ale
    zeby uruchomic wersje
    na winapi trzeba chyba skompilowac zrodla jakims starym
    kompilatorem, troche probowalem ale jakos mi sie nie
    udalo -- chyba zeby komus sie udalo to zrobic to moglby
    podac hinta jak to zrobic -- ew sprobuje moze jakiegos
    innego interpretera)

  • 2. Data: 2014-02-01 17:42:01
    Temat: Re: do czego moze przydac sie interpreter c ?
    Od: firr <p...@g...com>

    > nie musialbym sie rozmieniac na drobne przestawiajac
    > sie na inna skladnie tylko skupic sie na samej
    > skladni, byc moze laczenie skompilowanej czesci

    <--*skupic sie na samej skrypterce (nie składni, mistype)