  • 31. Data: 2018-01-06 22:54:28
    Temat: Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <5a15f406$0$660$65785112@news.neostrada.pl>,
    colo-rolo <a...@a...eu> wrote:

    > Potrzebuję dobrego, w miarę lekkiego, z wymienną optyką bezlusterkowca.
    > Do wydania 4,5-5 tys zł. na wersję podstawową. Macie jakieś swoje typy i
    > argumenty za nimi? Po kilku godzinach przeglądania skłaniam się ku sony
    > a6300. Ale może mylę się i nie przemyślałem wszystkiego?...

    Lumix GX85?
    --
    TA

  • 32. Data: 2018-01-09 15:12:17
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Starzec z Gór <d...@v...pl> napisał(a):

    >A że nie zapamiętałem konkretnego modelu mając aparat w ręku przez może kilkanaście
    minut (tego samego dnia miałem w ręku co najmniej kilkanaście aparatów wszelakich
    firm) może kogoś dziwić.. twój problem.
    >Pozdrawiam Marcin

    Kilkanascie minut w rekach... :)
    No dobrze, jesli nawet --> felerny egzemplarz. Nie model, nie firma.

  • 33. Data: 2018-01-09 23:42:34
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 15:12:19 UTC+1 użytkownik I.Tichy napisał:

> [...]
    >

    > Kilkanascie minut w rekach... :)
    > No dobrze, jesli nawet --> felerny egzemplarz. Nie model, nie firma.

    Nie egzemplarz a nieprzemyślane oprogramowanie.
    Oczywiście nie wykluczam że po aktualizacji wada została zlikwidowana.
    Pozdrawiam Marcin

  • 34. Data: 2018-01-10 10:22:12
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Starzec z Gór <d...@v...pl> napisał(a):

    >Nie egzemplarz a nieprzemyślane oprogramowanie.
    >Oczywiście nie wykluczam że po aktualizacji wada została zlikwidowana.
    >Pozdrawiam Marcin

    Albo jest eeprom albo nie ma.
    Od dekady aparaty nie gubia ustawien po wyjeciu aku, nawet te najtansze z ali.
    A co mowic Sony.
    Jesli Ci sie to zdarzylo to powtarzam, ze miales uwalony egzemplarz.

  • 35. Data: 2018-01-10 14:43:24
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 10:22:14 UTC+1 użytkownik I.Tichy napisał:

> [...]
    > A co mowic Sony.
    > Jesli Ci sie to zdarzylo to powtarzam, ze miales uwalony egzemplarz.

    Tłumaczyłem powyżej. Gdyby aparat był walnięty, wszystkie ustawienia by się
    resetowały. Ten "zapominał" tylko niektóre, za to istotne.
    Pozdrawiam Marcin

  • 36. Data: 2018-01-15 22:23:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-11-26 o 23:30, Starzec z Gór pisze:

    > To inny przypadek. I występuje wszędzie tam gdzie za podtrzymanie pamięci odpowiada
    osobna bateria.

    Dokładnie
    w Fuji FinePix S9600 też wymieniałem bateryjkę w środku po iluś tam
    latach. Aparat dalej sobie dziarsko działa robiąc fotki nocne które mnie
    nieraz zadziwiają.

    --
    Irokez

  • 37. Data: 2018-01-23 14:33:30
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Starzec z Gór <d...@v...pl> napisał(a):

    > Gdyby aparat był walnięty, wszystkie ustawienia by się resetowały.

    Nie rozumiesz jak dziala taka pamiec.

  • 38. Data: 2018-01-24 01:23:01
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu wtorek, 23 stycznia 2018 14:33:35 UTC+1 użytkownik I.Tichy napisał:

    > Nie rozumiesz jak dziala taka pamiec.

    Być może.
    Jednak skoro efekt jest jaki jest, i nie jest jednostkowy, to aparat jest do luftu.
    Pozdrawiam Marcin