  • 1. Data: 2009-08-02 08:22:35
    Temat: dzwonią do mnie z Plusa...
    Od: "jerry" <j...@w...pl>

    i oferują rożności. A to laptop , a to nowy wspaniały telefon , a
    nawigację.Wszystko na raty. Na pytanie od kiedy to Polkomtel handluje
    nawigacjami wychodzini na jaw ,że to oczywiście nie Polkomtel a znana mi
    skądinąd firma Bydgoszczy. Temat znany na grupie. Czy udało się komuś
    skutecznie od nich odseparować , bo nawet interwencja w Plusie niewiele daje
    a połączenia co rusz z innego numeru pref .052
    jerry
    P.S. Chyba zeby sprobowac chwytu mojego kolegi : Tu fabryka kokosanek.
    Brygadzista Nowak. Czy chce Pan zlożyć zamówienie?

  • 2. Data: 2009-08-02 08:34:31
    Temat: Re: dzwonią do mnie z Plusa...
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > P.S. Chyba zeby sprobowac chwytu mojego kolegi : Tu fabryka kokosanek.
    > Brygadzista Nowak. Czy chce Pan zlożyć zamówienie?

    Zamawiaj na nieistniejący adres i żądaj wysłanie kurierem.
    Kilka zwrotów i się nauczą.

  • 3. Data: 2009-08-02 09:00:22
    Od: "jerry" <j...@w...pl>

    > Użytkownik "jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Zamawiaj na nieistniejący adres i żądaj wysłanie kurierem.
    > Kilka zwrotów i się nauczą.

    Negative , pod koniec rozmowy pan pyta: czy więc mamy wyslać .... na adres
    Pana firmy ...(dokładny adres mają) . Telefon zarejstrowany na DG
    oczywiście.Raczej nie kupią innego adresu , to mają opanowane. Ale rada
    cenna i innym przypadku przydać sie może.
    jerry

  • 4. Data: 2009-08-02 09:15:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > oczywiście.Raczej nie kupią innego adresu , to mają opanowane. Ale rada
    > cenna i innym przypadku przydać sie może.

    To nie musisz odbierać paczki. :)

  • 5. Data: 2009-08-02 09:51:34
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > To nie musisz odbierać paczki. :)

    Dokładnie, a nawet jak odbierzesz to możesz w przeciągu 10 dni odesłać,
    a umowa zostanie rozwiązana bez konsekwencji.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-08-02 10:03:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 02 Aug 2009 11:51:34 +0200, Flo wrote:

    >Dokładnie, a nawet jak odbierzesz to możesz w przeciągu 10 dni odesłać,
    >a umowa zostanie rozwiązana bez konsekwencji.

    Ale to nie prywatnie, tylko na dzialalnosc gospodarcza moze byc
    potraktowane..

    J.

  • 7. Data: 2009-08-02 10:09:55
    Temat: Re: dzwoniš do mnie z Plusa...
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > Ale to nie prywatnie, tylko na dzialalnosc gospodarcza moze byc
    > potraktowane..

    Fakt. Nie zauważyłem, że o firmie wspomniano.

  • 8. Data: 2009-08-02 14:19:28
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    >skutecznie od nich odseparować , bo nawet interwencja w Plusie niewiele daje a
    >połączenia co rusz z innego numeru pref .052
    to spam - grzecznie powiedz, że nagrywasz tą niezamawianą reklame i skierujesz
    sprawe gdzie trzeba

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-08-02 15:43:29
    Od: "jerry" <j...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to spam - grzecznie powiedz, że nagrywasz tą niezamawianą reklame i
    > skierujesz sprawe gdzie trzeba
    >
    > Pozdrawiam

    Tak też raz zrobiłem , facet zgodzil się na nagrywanie ,widać pewny swego,
    wymiękł dopiero jak zapytałem o jego PESEL w celu wszczęcia postępowania w
    sprawie nieuprawnionego użycia danych firmy . Co oczywiście niewiele by
    dało. Gdyby chodzilo o osobę fizyczną dawno byliby u GIODO , niestety danych
    firmy nie można zastrzec . Na razie gdy dzwoni trzymam go na
    linii...prosze chwilę zaczekać ... do 15 min i sam wyczepia. Ale nie o takie
    rzeczy mi chodzi , a raczej o rozwiązanie systemowe i skuteczne.Plus
    twierdzi ,że danych abonentów tej firmie nie udostępniał.
    jerry

  • 10. Data: 2009-08-02 18:13:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > takie rzeczy mi chodzi , a raczej o rozwiązanie systemowe i skuteczne.Plus
    > twierdzi ,że danych abonentów tej firmie nie udostępniał.

    Jaki telefon? Może czarna lista?