  • 11. Data: 2013-01-21 13:39:39
    Temat: Re: gdzie assistance na 13 letni samochod bez AC ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, January 21, 2013, 11:13:00 AM, you wrote:

    > Ze dwa, ale co to ubezpieczyciela obchodzi, skoro musi i tak pokryc
    > koszta lawety, samochodu zastepczego, hotelu itp ...

    Z ciekawosci pytałem. BTW: w zeszłym roku padła w moim Lanosie
    centralka immo. Cewka nadal sie trzyma.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-01-21 13:51:05
    Od: Piotr Molski <p...@o...pl>

    On 21 Sty, 10:49, p0li <p...@t...net> wrote:

    > także - jak widac w pl est żałoścnie a winika to z tego (wg słów kierowcy
    > holownika) że z niemiec dostają ok 9zł za km z czego holownik dostaje
    > niecałe 2 a reszta idzie na biurwy w poznaniu

    Dzieki za info, sam zastanawiam sie nad jakims assistance do
    dwudziestoparoletniego "klasyka". Ale z tego wniosek, ze na wycieczke
    w Europe jak znalazl.

    pozdr
    Piotr

  • 13. Data: 2013-01-21 19:33:42
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-01-21 13:51:05 niejaki Piotr Molski napisał:

    > Dzieki za info, sam zastanawiam sie nad jakims assistance do
    > dwudziestoparoletniego "klasyka". Ale z tego wniosek, ze na wycieczke
    > w Europe jak znalazl.

    to też trzeba by doczytać jakich krajów nie obejmuje - bo sądzę że na
    wschód od bugu może być różnie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 14. Data: 2013-01-21 23:20:28
    Od: PJ <p...@g...com>

    co jest nieczynne ? centrum zgłoszeniowe w Poznaniu ? tak samo jest w
    innych krajach serwis 24/7 tylko w Monachium ... w pakiecie masz 200
    euro na obsługę zdarzenia i za tyle będą holować ... jak nie są w
    stanie załatwić nic od reki wtedy możesz skorzystać z dowolnego
    laweciarza czy wypożyczalni aut, płacisz sam później wysyłasz rachunki
    do centrali i kasa wraca na konto ...

    P.

  • 15. Data: 2013-01-24 13:15:09
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.01.2013 decore-meble.pl <r...@g...com> napisał/a:

    > Prosze o pomoc: czy gdzies mozna jeszcze kupic assistance osobno?

    Pizetju pomoc, starter24, sospzmot- to pamiętam. Plus oferty banków
    - luzem lub np. z kartą kredytową.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.