  • 41. Data: 2024-05-10 21:15:17
    Temat: Re: Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Gaza niczego nie produkuje, niczego nie uprawia i nie hoduje. Gaza żyje
    > z 500 tirów pomocy dziennie, wysyłanej przez tych którym zależy by była
    > trwałym cierniem w izraelskim oku. Pomoc ta jest przerabiana na miejscu
    > na zbrojenia Hamasu, powiększanie majątków oficjeli a to co zostanie -
    > na dzieci. Na początku istnienia Gaza liczyła kilkadziesiąt tysięcy
    > ludzi, obecnie ok. 2 mln. Oczywiście, w większości dzieci, stąd wysoki
    > ich udział w zabitych.

    Bo dorośli albo zginęli w wojnie z Izraelem, albo wyjechali, by w
    Europie dostać socjal i wysłać go rodzinom do Palestyny. Tych
    kilkadziesiąt tysięcy Palestyńczyków spokojnie mogły przyjąć pobliskie
    kraje muzułmańskie, ale nie chcą i uczyniły z tych ludzi zakładników.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 42. Data: 2024-05-13 23:24:15
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-09 o 18:17, Kviat pisze:

    > Bojownicy nie chcą się podzielić zapasami zgromadzonymi w tunelach pod
    > tymi szpitalami?

    Przykład:
    https://twitter.com/wszewko/status/17900411826150850
    88
    Na innych nagraniach pokazują jak z transportu wysypują coś z worków na
    ulicę.

  • 43. Data: 2024-05-16 16:55:37
    Temat: Re: Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe [Izraelczykom wolno ale nie Putinowcom?]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 May 2024 10:26:57 +0200, A. Filip wrote:

    > Czy putinowcy też mają prawo bombardować cały kwartał jak ktoś z jednego
    > okna strzela? Czy może to wyłączy przywilej narodu wybranego do
    > bombardowania getta Strefy Gazy?
    >
    > Zmieścisz się śmiało (obrońco Izraela/pożyteczny idioto Putina).

    Powiem tak - w zasadzie mają.
    Tylko ja nie wiem, czy oni tam wojnę prowadzą, w sensie prawnym.
    A za wojnę, to juz kiedyś Niemców/nazistów skazali, więc jak nie
    kijem, to pałką :-)

    Poza tym oni obecnie bombardują/ostrzeliwują te miasta z dużego
    dystansu, nie prowadząc szturmu, co znów chyba zakrawa na zbrodnię
    wojenną.

    Za bombardowanie Londynu kogoś skazano?
    A za bombardowanie Hamburga? :-)

    Choć ponoć to bardziej Anglicy zaczęli :-)

    J.