  • 11. Data: 2021-01-26 22:37:59
    Temat: Re: Jaki ładny bałwanek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bałwanek to wynik tego, ale czego wynikiem jest reakcja i argumentacja
    > żywcem z peerelu?

    Deficytami umysłowymi kulsonów. Mówiłem już - służba nieodwracalnie
    uszkadza im przestrzeń miedzy uszami. Może ich czapki uciskają. Nie
    wiem;) To jest prawdziwy powód dla którego muszą iść na wcześniejszą
    emkę. Inaczej trzeba by im rentę dać, bo już niezdolni do żadnej pracy:P

    Wszyscy kto? Kulsoni?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-01-26 22:41:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2021 o 12:57, J.F. pisze:

    > No ale zaraz zaraz - przeciez Policja musi jakis powod wpisac, jak na tu
    > Robert tlumaczyl.

    Ale tłumaczył przecież, że ustawa nakłada obowiązek powód wpisać, ale
    nie precyzuje, że prawdziwy.

    > Moze byc dowolny, ale powinien do balwana pasowac choc zgrubsza :-)

    No przecież jest - miał antyrządowy transparent.

    BTW - oddali już koszulkę z brzydkim słowem na K z pomnika nieparzystego
    bliźniaka?

    > Ale w Suwalkach to jakis niezalezny prezydent chyba piastuje ...  no
    > chyba, ze i on postanowil osmieszyc policje :-)

    Ich już nie trzeba ośmieszać. Odkąd obowzili kulsona jak w cyrku zeszli
    na poziom dowcipów o milicjantach. Teraz pukaja od dołu.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-01-28 00:37:52
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Dobrze, że to tylko bałwan - rozpuścił się to się umorzy ze względu na
    > śmierć sprawcy.

    Rozpuścił im się dowód rzeczowy?
    Czy powinni bęknąć za nienależyte zabezpieczenie dowodów przestępstwa?