  • 31. Data: 2024-05-01 11:23:20
    Temat: Re: Obajtek bez majtek
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.04.2024 o 17:28, J.F pisze:

    > Czasem jest :-)

    > Jesli zabrał dla siebie, to jest jeden zarzut, ale jest też
    > "działanie na szkodę spółki", i tu wystarczy niedopełnienie
    > obowiązków, a prezes ma obowiązek dbać o spółkę :-)
    >

    > J.

    Gdyby zabrał dla siebie to by była sytuacja oczywista, Ale tu
    przypuszczalnie nie zabrał, a przynajmniej nikt mu tego nie udowodnił,
    co wiec znaczą słowa o groźbie konfiskaty mienia?

  • 32. Data: 2024-05-01 11:48:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 May 2024 11:22:47 +0200, Trybun napisał(a):

    > dyskusję o istocie problemu.

    Istota problemu polega na szukaniu przyczyn a nie szukaniu winnych. Ale
    ty i inne matoły z tej grupy nie jesteście zainteresowani. Podnieca was
    znalezienie bardziej winnego od was i strasznie was to dowartościowuje
    :) Dlatego jedyne co pozostaje tym myślącym, to ponabijać się z was.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2024-05-01 13:05:46
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > To może rozszerzmy obowiązek pokrywania strat w gospodarce na tych co
    > głosowali, bo wybrali i na tych co nie głosowali bo zaniechali. A nawet
    > na tych co głosowali przeciw, bo się za słabo starali :)

    Nie głosujemy za sprawami.

  • 34. Data: 2024-05-01 13:45:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 May 2024 11:21:51 +0200, Trybun napisał(a):

    > Człowiek honoru na pewno by się podał do dymisji

    A człowiek rozumu najpierw by rozważył czy jego odejście będzie bardziej
    korzystne dla wspólnego dobra czy raczej pozostanie na stanowisku. Ja
    tam wolę ludzi rozumu od ludzi honoru.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2024-05-02 10:06:29
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    > znalezienie bardziej winnego od was i strasznie was to dowartościowuje
    > :) Dlatego jedyne co pozostaje tym myślącym, to ponabijać się z was.

    Podnieca nie podnieca, raczej tylko ciekawość jak może  się potoczyć
    sprawa konfiskaty mienia osobistego jako kary za niegospodarność była
    motorem napisania na grupę. Ale ty wolisz tematy o dupie maryni.

  • 36. Data: 2024-05-02 10:06:51
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > A człowiek rozumu najpierw by rozważył czy jego odejście będzie bardziej
    > korzystne dla wspólnego dobra czy raczej pozostanie na stanowisku. Ja
    > tam wolę ludzi rozumu od ludzi honoru.

    Człowiek pozbawiony honoru jak dla mnie nie może, nie powinien piastować
    żadnych funkcji publicznych, a tym bardziej  przewodzić narodowi.

  • 37. Data: 2024-05-02 14:26:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 May 2024 10:06:51 +0200, Trybun napisał(a):

    > Człowiek pozbawiony honoru jak dla mnie nie może, nie powinien piastować
    > żadnych funkcji publicznych, a tym bardziej  przewodzić narodowi.

    Pan Boziewicz się kłania :) Daję głowę że jakby ci przyszło zdefiniować
    słowo "honor", to miałbyś nieliche kłopoty. Więc może najpierw tym się
    zajmij a dopiero potem orzekaj kto go ma a kto nie i czy lepiej zaufać
    rozumowi czy honorowi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 38. Data: 2024-05-02 14:36:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 May 2024 10:06:29 +0200, Trybun napisał(a):

    > Podnieca nie podnieca, raczej tylko ciekawość jak może  się potoczyć
    > sprawa konfiskaty mienia osobistego jako kary za niegospodarność była
    > motorem napisania na grupę. Ale ty wolisz tematy o dupie maryni.

    No właśnie. Podnieca ( czy jak wolisz, zaciekawia) cię możliwość
    dokopania gorszemu bliźniemu i zastanawianie się na jakie sposoby by
    tego dokonać. Rozumny człowiek zastanowi się nad przyczynami czy istotą
    zła i spróbuje zaproponować takie podejście społeczne by ludzie źle nie
    czynili. Zostawiając bieżące sprawy złoczyńców prokuratorii, sądowi i
    więziennictwu.
    Jak dla mnie, sprawa np. służby cywilnej jest nieskończenie bardziej
    ciekawa niż dokopanie Obajtkowi. Ale cóż, w tym maglu liczyć na
    zainteresowanych tym tematem nie ma na co liczyć. Temat zła, celu prawa
    czy służby cywilnej nazywa się gadaniem o dupie Maryni (tak, z dużej
    litery, bo to imię własne).
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 39. Data: 2024-05-05 13:26:09
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    > słowo "honor", to miałbyś nieliche kłopoty. Więc może najpierw tym się
    > zajmij a dopiero potem orzekaj kto go ma a kto nie i czy lepiej zaufać

    Nie wszystko, ale sprawa honoru przywódców to sprawa honoru Państwa.
    Nie mam najmniejszego problemu z nazwaniem człowiekiem honoru choćby
    adiutanta H. Himmlera. A ty?

  • 40. Data: 2024-05-05 13:26:47
    Od: Trybun <M...@t...cb>

> [...]
    > zainteresowanych tym tematem nie ma na co liczyć. Temat zła, celu prawa
    > czy służby cywilnej nazywa się gadaniem o dupie Maryni (tak, z dużej

    Ciekawość w kontekście tematyki tej grupy, czyli prawa. Jak chcę komuś
    mentalnie dokopać to napiszę to na np na Pręgierzu a nie na grupie
    poświęconej prawu.