eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym? › Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
  • Data: 2022-07-13 17:12:50
    Temat: Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.07.2022 o 16:23, Tomasz pisze:
    > Piotr Gałka w

    > Owszem, ale...

    > Skoro nie wyceniasz swojej pracy nad przygotowaniem "excela", nad
    > sprawdzeniem kontrahentów (taaa ryczał, to płacę na konto, które mi podadzą,
    > co tam VAT...) to może będzie taniej -- do najbliższej kontroli :P

    No ale zamierza tylko udzielać korepetycji, więc nie będzie VAT-owcem
    (Art. 43. 1. Zwalnia się od podatku:
    usługi prywatnego nauczania na poziomie przedszkolnym, podstawowym,
    ponadpodstawowym i wyższym, świadczone przez nauczycieli).

    Więc nawet żadnego JPK nie ma.
    IMHO da się opędzić nawet w zeszycie.

    --
    Pete