  • Data: 2024-03-29 13:02:05
    Temat: Re: Filmy online
    Od: RadosławF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2024 o 06:10, Shrek pisze:

    >>> Za kazzę też ścigali.
    >>
    >> Podobno. Ale to była inna epoka.
    >
    > No ale ścigali.

    I na stosie palili.
    Schowaj małżonkę bo niechybnie ją też za twoje czary spalą.

    > Może i może, ale rozmawiamy o tym czy samo udostępnianie nawet bez zysku
    > jest zabronione.

    Formalnie zabronione jest.
    Używam terrenta od początku jego popularności i pies z kulawą
    nogą się tym nie zainteresował. Przed tymi czasami za osiołka
    jakieś paszkwile do mojego dostawcy internetu ze dwa razy przyszły.

    > Jakiej wysokości?

    Nie pamiętam takich szczegółów ale za czerpanie korzyści jest do 3 lat
    i dają a za udostępnianie jest do 2 lat i nie dają.

    > Jakoś za przekroczenia prędkości i przechodzenie na czerwonym ścigają...

    Łatwiej udowodnić jak wypisujący mandat to widział.
    Aby przywalić mi za udostępnianie muszą mi zająć i przebadać
    kompa a żeby to zrobić muszą mieć dobrą podstawę prawną.