  • Data: 2024-04-01 10:40:36
    Temat: Re: Filmy online
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wchodzisz i wiadomo, że masz do przeszukania to, co
    > pracuje. Co więcej możesz po prostu wyłączać kolejno urządzenia z prądu
    > i obserwować, czy przestało się pobierać.

    Doskonały pomysł. A jak się włączy z powrotem to się okaże że dysk
    zaszyfrowany:P

    > Na pogadankach i szkoleniach różne rzeczy słyszałem. Jak powiedziałem, w
    > praktyce tego nie widziałem. W znanych mi przypadkach namierzano
    > alternatywnymi kanałami, czyli przykładowo śledzono okup, ujmowano
    > odbiorce i badano jego komputer.

    Bo są zasadzniczo dwie możliwości (obie praktycznie awykonalne przez
    naszych speców od cyberbezpieczeństwa). Albo stawiasz honeypota, albo
    żmudnie szukanie kolesia w zwykłej sieci, w nadziei że będzie głupi i na
    przykład będzie korzystał z tego samego kompa do tora i normalnego
    użytkowania gdzie zostawia mnóstwo śladów.

    A trzecia że złapią go przypadkiem w sposób zupełnie nie związany z
    siecią. Dlatego tor jest w sumie bardzo dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi
    o anonimowość _w_sieci_. Niby nie doskonałym, ale na kulsonów w 100%
    wystarczającym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!