    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Filmy online
    Date: Mon, 1 Apr 2024 14:22:25 +0200
    <utv2ha$3re$1$niusy.pl@news.chmurka.net> <diJMN.1035$lu2.867@fx15.ams1>
    <uu0agq$8j8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu1c71$4pi$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <uu1ga7$5rv$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu412d$e48$1$Radoslaw@news.chmurka.net> <L0rNN.11916$Rt2.316@fx10.ams1>
    <uu6aqu$gfv$2$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <9yyNN.417593$7uxe.10574@fx09.ams1>
    <uu6nkg$shr$1$Radoslaw@news.chmurka.net> <iSHNN.22577$Rt2.2508@fx10.ams1>
    <uu8ils$tj4$22$RTomasik@news.chmurka.net>
    <fb3ON.36157$au2.3271@fx12.ams1> <uucq1d$v9e$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <d3nON.32518$hv2.19101@fx14.ams1>
    <uudqat$v9e$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uudru2$kjd$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uudteh$v9e$5$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Oczywiście i dlatego policja nabyła agregaty prądotwórcze. Jak zabieramy
    > komputery, to podłączamy je do takiego agregatu i jadą cały czas
    > włączone, aż do biegłego.

    Jakbyś miał trochę rozumu i wiedzy to byś wiedział co w takiej sytuacji
    się robi. Niby mógłbym powiedzieć, że nie mogę ci powiedzieć bo to
    tajne, ale chuj. Nie powinienem tego robić, ale robi się kopię cyfrową
    na miejscu. Bo jak ktoś ma zaszyfrowane veracryptem (kiedyś tru cryptem)
    to po odłączeninu napięcia się zesrasz, chyba że wystaraszysz gimbusa
    ze ci poda hasło.

    > Z tym, ze teraz zmniejszamy emisyjność. Skoro udostępniano z tego
    > komputera, bo się wyłączyło w chwili zaniku napięcia, to wystarczy
    > napisać, ze zaszyfrowane i zniszczyć jako dowód przestępstwa bez
    > zaglądania.

    Że co kurwa?

    > I potem tacy geniusze pilnują, żeby nie maksymalizować okienka w
    > przeglądarce po TOR, bo na tej podstawie można ustalić użytkownika :-) I
    > pomyśleć, że wystarczy nie kraść.

    Generalnie to jak na poważnie ktoś chce traktować tora to nie powinien
    używać tego samego kompa do "cywilnej" działalności. I jak najbardziej
    ma to sens.

    > Kolega po pod...li, że to właśnie on wysyłał te wiadomości o bombie w
    > szkole - bo się pochwali w klasie. Zacznie z "laską" pisać i wejdzie na
    > zewnętrzny serwer, gdzie są jej fotki. Chłopie, jest pierdylion
    > sposobów. Ale oparte nie o śledzenie w sieci, tylko inne sposoby.

    No przecież właśnie o tym piszę. Jeśli nasza policja złapie kogoś "za
    torem" to nie z powodu tego że go w tym torze wyśledzili. A ogólnie to
    dopóki nie odwinie czegoś grubego albo politycznie niepoprawnego i nie
    przyjdzie zlecenie z góry to policja ma to w dupie bo wpierdala pączki w
    oczekiwaniu na emkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!